Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران گفت: باید پیمانکارانی که خوب کار می‌کنند را تشویق کنیم و چارچوبی را تنظیم کنیم که اگر پیمانکاری تخلف کرد جریمه شده و آن جریمه مستقیما به حساب کارگران واریز شود.

خبرگزاری میزان_ علیرضا زاکانی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران و ضیافت افطاری که به مناسبت روز کارگر برگزار شد گفت: ما شما را بزرگ و عزیز می‌داریم و چند گام را نسبت به شما تعریف کردیم؛ اولین گام این بود که در مجموعه شهرداری تاکید جدی داشتیم که تکریم کل پرسنل برای ما موضوعیت دارد اعم از پرسنل رسمی و قراردادی و کارمندان و کارگران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید نگاه ویژه و اساسی به کارگران عزیز داشته‌باشیم؛ باید از نظر ثبات شغلی ظرفیتی ایجاد کنیم که ثبات مناسبی برای آن‌ها فراهم شود لذا تلاش کردیم ظرفیت همه کارگران را ثبت و ضبط کنیم تا برای آن‌ها برنامه ریزی و تضمین استمرار کار را فراهم کنیم.

زاکانی یادآور شد: در شهرداری تاکید کردم که در قرارداد‌ها برای تضمین استمرار کار کارگران باید طوری عمل کنیم که حق و حقوق کارگر ادا شود؛ همچنین تاکید داشتم که باید پیمانکارانی که خوب کار می‌کنند را تشویق کنیم و چارچوبی را تنظیم کنیم که اگر پیمانکاری تخلف کرد جریمه شود و آن جریمه مستقیما به حساب کارگر واریز شود؛ سعی ما در شهرداری این است که امکان را برای پیمانکاران از ماه قبل پرداخت کنیم تا آن کار به نحو احسن انجام و از طریق پیمانکار حق کارگر ادا شود.

به گزارش شهر زاکانی با بیان این نکته که در مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش ما این است که بتوانیم ثبات شغلی را در سطح بالایی لحاظ کنیم و خدمت شایسته‌ای را به نحو احسن داشته باشیم تاکید کرد: این سرلوحه کار ما است و حق شما کارگران بر گردن شهر حق عظیمی است، چون شما موقعی که چشم‌ها خواب هستند مشغول کار هستید و سختی‌های کار شما را کسی نمی‌بیند؛ در شب بارانی تهران ۱۰ هزار نفر در زیر باران صیانت می‌کردند که آبگرفتگی ایجاد نشود و این زحمت را کمتر کسی می‌بیند، لذا نسبت به سال قبل در ۱۲۳ ناحیه، تنها یک ناحیه آن هم برای لحظاتی قرمز شد و بعد از آن به حالت عادی برگشت.

شهردار تهران تاکید کرد: امیدواریم با جدیت شما حال و هوای شهر روز به روز بهتر شود و ما هم بتوانیم به عنوان مدیریت شهری در مقابل مردم سربلند باشیم و هم خدمتگزار شایسته‌ای برای شما کارگران عزیز باشیم. نقش شما کارگران در اصل انقلاب و بعد از انقلاب و در دفاع مقدس نقش بی بدیلی است و تا امروز در همه ادوار نقش شما کاملا مشخص است. انقلاب و مسئولین کشور مدیون شما هستند و این انقلاب متعلق به شما قشر زحمتکش جامعه است. امیدواریم بتوانیم با خدمت، آسایش و آرامش را برای شما و خانواده تان به ارمغان بیاوریم.

بیشتر بخوانید: شهردار تهران: راهپیمایی روز قدس نقطه قوت ملت فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونسیتی است

انتهای پیام/

برچسب ها: شهردار تهران حقوق کارگران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهردار تهران حقوق کارگران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری مشاور سابق محمود احمدی نژاد در واکنش به قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

۱۲ سال پیاپی است که رهبر انقلاب بر مساله«تولید» ملی تاکید می کنند. با اینحال و برغم تولید انبوه، با کیفیت و قیمت مناسب اتوبوس برقی در داخل، زاکانی که خود را انقلابی و ولایی می نامد، می خواهد بنام خرید ۲۵۰۰ اتوبوس برقی، ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی های چینی واریز کند!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901658

دیگر خبرها

  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود