Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حسین فتایی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های مقامات وزارتی، استانی و شهرستانی به خصوص نماینده کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، این شهرستان در روز‌های هفدهم و هجدهم اردیبهشت ماه جاری میزبان نخستین جشنواره ملی خوشنویسی سواد قلم  و آیین بزرگداشت استاد برجسته خوشنویسی کشور " غلامحسین امیرخانی " خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشنواره گفت: پس از ارسال فراخوان به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن‌های خوشنویسی سراسر کشور، ۴۴۳ اثر توسط هنرمندان خوشنویس استان‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که پس از مرحله نخست داوری، یکصد اثر در سه بخش جشنواره، شامل ۴۰ اثر در بخش نستعلیق سیاه مشق، ۴۰ اثر در بخش نستعلیق چلیپا، کتابت و ترکیبی و ۲۰ اثر در بخش نقاشی خط و گرایش‌های نوین به بخش نمایشگاهی جشنواره راه یافتند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان می گوید: این استقبال چشمگیر در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود و جا دارد از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت، اعضای فعال دبیرخانه و هنرمندان خوشنویس شهرستان که از انتهای سال گذشته و پس از رونمایی پوستر، تا این لحظه به صورت شبانه روزی تلاش کرده اند تا زمینه ساز برگزاری یک رویداد ماندگار در عرصه خوشنویسی کشور به میزبانی لرستان باشند، تقدیر و تشکر شود.

فتایی گفت: داوری جشنواره را اساتید برجسته و نامی خوشنویسی، غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی، صداقت جباری و خلیل کویکی بر عهده دارند و قرار است در قالب این رویداد بزرگ ملی از جایگاه و نقش برجسته استاد امیرخانی در تعالی هنر خوشنویسی کشور، تجلیل و تقدیر شود.

وی می گوید: پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا در آیین اختتامیه جشنواره میزبان مقام عالی وزارت و معاونین وزارتخانه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان جشنواره ملی خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس