Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@05:39:01 GMT

ابراز نگرانی ایران از امنیت نمایندگی‌ها در افغانستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۸۶۲۹

ابراز نگرانی ایران از امنیت نمایندگی‌ها در افغانستان

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، در پی حوادث روزهای اخیر در کابل و دیگر شهرهای افغانستان شامگاه امشب حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه افغانستان ضمن اعلام مراتب همدردی خود با مردم افغانستان از تهدیدات احتمالی نسبت به ساختمان سفارت کشورمان در کابل و سرکنسول گریهای جمهوری اسلامی ایران در هرات، مزارشریف، قندهار و جلال آباد ابراز نگرانی نموده خواستار اتخاذ تدابیر  امنیتی کامل برای آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 حکومت افغانستان از تحرکات اخیر در مرز ایران با اطلاع بوده است؟

سرپرست وزارت خارجه افغانستان ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و ارائه ارزیابی خود از تحولات امنیتی افغانستان، روابط دو کشور را مهم خواند و با تاکید بر این که دشمنان دو ملت افغانستان و ایران در صدد هستند با اقدامات خود به روابط دو کشور آسیب وارد سازند، اعلام داشت: به شما اطمینان می دهیم که نیروهای امنیتی افغانستان بطور کامل امنیت تمامی نمایندگیهای دیپلماتیک و کنسولی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان را تامین خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138815 برچسب‌ها افغانستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان خاطرنشان کرد: باورمندم هنوز تا فعلیت رساندن ظرفیت‌های کامل تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و افغانستان راه درازی در پیش داریم.

به گزارش ایسنا، حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان در شبکه ایکس نوشت: «حضور در جمع فعالان اقتصادی دو کشور ایران و افغانستان در نمایشگاه ‎ایران اکسپو و بازدید از توانمندی‌های صادراتی کشور در کنار میل و اشتیاق بی‌مثال افغانستان به توسعه ظرفیت‌های اقتصادی دو کشور موجب خوشحالی و روحیه مضاعف شد. باورمندم هنوز تا فعلیت رساندن ظرفیت‌های کامل تجاری و اقتصادی دو کشور راه درازی در پیش داریم.

وی همچنین نوشت: امیدوارم با مشارکت همه دلسوزان و توانمندان، گام‌های عملیاتی جهت رفاه هرچه بیشتر دو ملت برداشته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود