Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@10:05:03 GMT

ملوان - خیبر؛ بازی بدون گل در حد لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۸۶۴۲

آنهایی که بازی ملوان و خیبر را ندیدند واقعا سرشان کلاه رفت...

در ادامه بازی های لیگ آزادگان امشب تیم‌های ملوان و خیبر در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندر انزلی به مصاف هم رفتند و زیر بارش باران شمال یک بازی دلچسب را به نمایش گذاشتند.

به گزارش طرفداری، هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان امشب با برگزاری دو بازی به پایان رسید؛ در بندر انزلی، ملوان و خیبر بدون گل مساوی به کار خود خاتمه دادند و در بوشهر، مس کرمان مقابل تیم سختکوش شاهین بوشهر که با وجود حذف قطعی از دسته اول جوانمردانه و جانانه بازی کرد، با یک گل پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روی تابلوی نتیجه این گونه به نظر می رسد که بازی بدون گل انزلی یک بازی سرد یا معمولی بوده است اما آنهایی که این بازی را ندیده اند، به معنی واقعی کلمه سرشان کلاه رفته است.

ملوان و خیبر نمایشی فراتر از سطح لیگ آزادگان داشتند. هر دو تیم، روی زمین و حساب شده بازی کردند و بازی این دو تیم اصلاً شبیه بزن زیرش و بکش، بکش های مشهور لیگ آزادگان نبود. هم شاگردان مازیار زارع با استفاده از امتیاز میزبانی یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و هم شاگردان فراز کمالوند با ارائه یک بازی هماهنگ و یک نمایش تاکتیکی برتری خود را در دقایق بسیاری به میزبان دیکته کردند. خیبر خرم آباد که خیلی دیر فراز کمالوند را به خدمت گرفت، نمایشی ارائه کرد که بدون اغراق در حد لیگ برتر بود. این بازی اگرچه گل نداشت اما پر از صحنه های جذاب و همکاری های تاکتیکی بود که بینندگان تلویزیونی را به وجد آورد. حیف که جای تماشاگران در این بازی جذاب خالی بود و شاگردان فراز کمالوند و یاران مازیار زارع برای سکوهای خالی ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بازی جذابی را به نمایش گذاشتند.

تصور عموم این است که تیم ها در لیگ آزادگان دنبال زیر توپ زدن هستند تا شانسی به دروازه حریف برسند و اتفاقی پیروز شوند اما بازی انزلی اصلاً چنین شرایطی نداشت و هر دو تیم زیر بارش باران شمال به زیبایی توپ را روی زمین از فاز تدافعی به فاز تهاجمی منتقل می‌کردند. سرعت بازی دو تیم به خصوص سرعت انتقال توپ در تیم فراز کمالوند فراتر از اغلب دیدارهای لیگ برتر بود. واقعاً حیف است جای تیم‌هایی مثل ملوان و خیبر در لیگ برتر خالی باشد.

البته به نظر می‌رسد باید صعود ملوان و مس کرمان را باور کنیم و آرمان گهر سیرجان و خیبر خرم آباد با تمام شایستگی های شان به احتمال فراوان پشت خط دو تیم بندر انزلی و کرمان می‌مانند اما دیداری که امشب در انزلی دیدیم، ضمن تایید لیاقت ملوان، خبر از شکل گیری یک قدرت تازه در خرم‌ آباد می‌دهد؛ شکل‌گیری خیبری که می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق و ارائه فوتبال دلچسب فصل آینده سهمیه لیگ برتر را به دست آورد و لرستان را بعد از سال ها به کانون اصلی رقابت های باشگاهی و سطح اول فوتبال ایران برگرداند.

لیگ برتر بی صبرانه منتظر چنین تیم‌هایی است، تیم‌هایی مثل ملوان مازیار زارع و خیبر فراز کمالوند که ۹۰ دقیقه فوتبال بازی می کنند و صرف نظر از نتیجه، تماشاگر را به اوج لذت می رسانند. بازی امشب انزلی یکی از صفر صفرهای دیدنی فوتبال ایران بود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت پرتقاضاترین بلیت های مسابقات جام جهانی | استقبال شدید آرژانتینی ها سردار آزمون: اوایل به توانایی اسکوچیچ شک داشتم / وقتی مربی نتیجه می گیرد، انتقاد خنده دار است تاثیر دی بروین، لوکاکو و صلاح روی تصمیم تامی آبراهام برای ترک چلسی نقطه نظرات فردوسی پور در مورد موضوعات مختلف: از وضعیت تیم ملی و تا تمدید قرارداد کلوپ​​​​​​​

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فراز کمالوند ملوان و خیبر لیگ آزادگان لیگ برتر یک بازی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا