Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خاش در همایش تجلیل از کارگران بسیجی و ایثارگر این شهرستان گفت: حمایت از کسب و کار دانش بنیان، پیشگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، تامین مسکن و بیمه اجتماعی و درمان کارگران از اولویت های مهم دولت انقلابی و مردمی است.

صاحب گل صالحی  گفت: تلاش برای رفع مشکلات و تامین رفاه و امنیت شغلی کارگران دارای اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کارگران از سالهای نخستین انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش چشمگیری در تولید و اشتغال داشته اند.

مقام عالی دولت در خاش  گفت:بهره گرفتن از ظرفیت های کشاورزی، صنایع و معادن، گردشگری و تجارت مرزی سبب افزایش سرمایه گذاری ها و رونق تولید و افزایش درآمدهای مردم می شود.

او گفت:در سالهای اخیر مجوز ساخت و ایجاد ۳۵ واحد مرغداری جدید در خاش صادر شده که با افزایش این واحدها آمار مرغداریهای خاش به بیش‌از ۷۰ واحد می رسد.

صالحی از موفقیت تازه کارخانه سیمان در جشنواره امتنان و دریافت لوح تقدیر از دست رئیس جمهور دولت مردمی قدردانی کرد.

امام جمعه خاش نیز با استاد به آیات قرآن کریم و روایات دینی گفت: توجه به پرداخت حقوق کارگران و کسب درآمد حلال از دستورات مهم دینی بوده و بر همین اساس کمک به تامین نیازها و معیشت این قشر زحمت کش جامعه دارای اهمیت است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان گفت: مردم قدردان تلاش های کارگران و افراد خدمتگذار و تلاشگران عرصه تولید هستند.

او گفت: در مسیر تولید و اشتغال گرفتاری ها و مشقت های فراوانی وجود دارد، اما در نظام اسلامی و دولت مردمی و انقلابی حرکت های ارزشمندی برای حمایت از تولیدکنندگان آغاز شده و قابل تقدیر است.

امام جمعه خاش تاکید کرد: تامین خواسته سهام داران و بهره گرفتن از ظرفیت های نیروهای بومی و معادن و ایجاد کارخانه سیمان سفید از مطالبات به حق مردم منطقه است.
وی ادامه داد: توجه به آموزش افراد جهت ایجاد کسب و کار باید در اولویت باشد و افرادی که از دستگاهها و نهادهای مختلف تسهیلات دریافت می کنند، بایستی با بهره گیری از آموزش ها و مهارت آموزی بتوانند برای خود و افراد خانواده شان شغل و درآمد کسب کنند.
مدیرعامل شرکت سیمان خاش گفت: در سال گذشته ۹۹ درصد ظرفیت اسمی کارخانه تولید داشته ایم و در مباحث صادراتی به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده است.

فرهاد نیکخواه  گفت: تولیدات سیمان خاش دارای کیفیت بالایی بوده است.

او گفت: توجه به موضوعات امنیت شغلی و ایمنی کار و معیشت، اعطای تسهیلات و رفاه کارگران از اولویت های مهم شرکت سیمان خاش بوده که موفقیت های به دست آمده را مرهون تلاش های نیروهای توانمند و خلاق کارخانه هستیم.

مدیر بسبج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان هم گفت: افزون بر ۶ میلیون جمعیت اتباع خارجی در کشور داریم که اکثرا دارای کار و شغل هستند و کسب و کارهای کشور و منطقه را قبضه کرده اند و هیچ گونه تقاضایی از دولت برای حمایت ندارند.

سرهنگ محمد قورزایی  گفت: جای گلایه مندی است که افراد جامعه ایرانی و بویژه نسل جوانان به شعارهای سال و اهداف و منویات رهبر معظم انقلاب و ظرفیت های کشور و منطقه توجه ندارند و در سرمایه گذاری ها و تولید نقش تاثیرگذار افراد ایرانی را کمتر می بینیم.

در پایان از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مدیران و کارکنان و کارگران بسیجی تقدیر شد.



باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری خاش کارگران ساختمانی او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با ۶۴ عنوان برنامه‌ مختلف فرهنگی و اجتماعی از ۱۰ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه در سال گذشته برای اولین بار در این روز برگزار شد که مورد استقبال مردم این شهرستان واقع شد.

برای برگزاری این هفته برنامه‎های متنوعی من جمله یادواره شهدای شهرستان، جشن بزرگ قرآنی، عطرافشانی و گلباران مزار شهداء، تجلیل از مفاخر و بزرگان اقشار مختلف جامعه، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، دیدار با اصحاب فرهنگ وهنر، برگزاری یادواره خانگی شهداء، برگزار مسابقات مختلف ورزشی، تقدیر از معلمان شهرستان، تقدیر از کارگران شهرستان، تجلیل از بسیجیان شهرستان، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم می‌توان اشاره کرد.

همچنین به کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اسم گذاری معابر و میادین به اسم روز شهرستان، جشن بزرگ کودک و خانواده، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، تقدیر از بانوان فعال فرهنگی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مجالس تعزیه خوانی، راه اندازی دسته‌های عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، همایش بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و انشاء با موضوع من زرندیه را دوست دارم، برگزاری ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برگزاری همایش دوچرخه سواری، چاپ پوستر و تقویم روز شهرستان می‌توان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی