Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@15:03:18 GMT

موضع پرسپولیس درباره تمدید قرارداد و تسویه با بازیکن خارجی

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۸۷۰۳

موضع پرسپولیس درباره تمدید قرارداد و تسویه با بازیکن خارجی

باشگاه پرسپولیس به آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان خود واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره و تمدید قرارداد بازیکنان مد نظر کادر فنی اظهار داشت: طی روزهای گذشته و برگزاری جلسات متعدد در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر کادر فنی و باشگاه، روند خیلی خوبی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیر عامل باشگاه نیز با پیگیری مداوم این موضوع و برگزاری جلسات متعدد، تلاش می‌کند تا هر چه زودتر قرارداد بازیکنان نهایی و امضا شود. در همین زمینه امروز میلاد سرلک و مدیر برنامه‌های مهدی ترابی حضور یافتند و پس از جلسه با مدیر عامل باشگاه، ابراز رضایت و امیدواری خود را برای تمدید قرارداد اعلام کردند.

مصطفی لشگری در مورد شکایت آنتونی استوکس، جریمه باشگاه و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در فصل آینده، تصریح کرد: باشگاه، زمان اندکی برای پرداخت جریمه استوکس پیش روی دارد و تلاش می‌کند این جریمه هر چه زودتر پرداخت شود اما در حال حاضر مشکلی در این زمینه احساس نمی‌شود چرا که در پنجره نقل‌وانتقالاتی به سر نمی‌بریم و زمان کافی برای پرداخت این جریمه حتی در زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را در اختیار خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بلیت فروشی بازی برابر پیکان بعدازظهر فردا شروع می‌شود، خاطر نشان کرد: برای سهولت هواداران، بلیت فروشی از ساعت ۱۸ فردا یکشنبه از طریق سامانه بلیت فروشی شروع می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس فوتبال مهدی ترابی میلاد سرلک خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت قرارداد بازیکنان باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد. 

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای  از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد