Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها از سختی‌های کار تیمش در مقاطع پایانی فصل صحبت کرده است.

پپ گواردیولا اعتراف کرد که لیدزیونایتد در نیمه اول بازی روز شنبه، کار منچسترسیتی را سخت کرده بود. 

طرفداری | به گزارش BBC، شاگردان گواردیولا با کسب بردی ۴-۰ توانستند صدر جدول را از لیورپول پس بگیرند و حالا می‌توانند روی دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید تمرکز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواردیولا در پایان مسابقه گفت:

قبل از آمدن به اینجا با توجه به شناختی که از حریف داشتیم، می‌دانستیم این طور می‌شود. ما در نیمه اول خیلی اذیت شدیم. اما در نهایت کنترل کار دست‌مان بود و گل‌های بیشتری زدیم. این نتیجه خارق العاده‌ای برای ماست. لیدز در جلوی زمین سرعت بسیار زیادی دارد. امروز خیلی مهم بود که از فرصت‌های خودمان استفاده کنیم و دوباره در جایگاه قهرمانی باشیم. ما عملکرد دفاعی خوبی داشتیم و گاهی در این نوع بازی‌ها، ضربات شروع مجدد اهمیت زیادی پیدا می‌کنند. در حضور ناتان آکه در زمین، از این منظر خیلی قوی بودیم. 

گواردیولا اضافه کرد:

باید به بازی خوب لاپورت اشاره کنم؛ او فصلی باورنکردنی را پشت سر می‌گذارد. ما پنج بازی دیگر و شاید شش بازی دیگر را تا پایان فصل پیش رو داریم. ترجیح می‌دهم فشار کمتری نسبت به الان روی من باشد. فصل بلندی بود و این تلاش‌های آخر است.  

اخبار داغ 

رکنا برگشت پرتقاضاترین بلیت های مسابقات جام جهانی | استقبال شدید آرژانتینی ها سردار آزمون: اوایل به توانایی اسکوچیچ شک داشتم / وقتی مربی نتیجه می گیرد، انتقاد خنده دار است تاثیر دی بروین، لوکاکو و صلاح روی تصمیم تامی آبراهام برای ترک چلسی نقطه نظرات فردوسی پور در مورد موضوعات مختلف: از وضعیت تیم ملی و تا تمدید قرارداد کلوپ​​​​​​​

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده

رئیس سازمان حج و زیارت از احتمال ثبت‌نام عمره در جریان برگزاری حج تمتع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعباس حسینی در نشست هماهنگی مدیران استان‌ها با این احتمال که ثبت‌نام عمره در جریان حج تمتع (خرداد تیر) آغاز شود، از مدیران استان‌ها خواست آمادگی لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های کاروان‌ها شکل گرفته است باید مقدمات بدرقه زائران خانه خدا را برنامه‌ریزی کنیم تا به خوبی اجرا شود.

وی با اشاره به دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب افزود: همه باید روی موضوع برائت کار کنند و همفکری داشته باشند تا این امر به خوبی محقق بشود، تاکنون برائت در حج داشتیم و حالا حج برائت داریم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: برائت همان چیزی است که اکنون دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دهند همین امر نوعی برائت است؛ پلیس آمریکا همان کاری را که برای دستگیری مجرمان انجام می‌دهد با استادان دانشگاه هم انجام می‌دهند، برائت اجتماعی از عملکرد پلیس آمریکا روز به روز بیشتر می‌شود و این در حالی است که برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی نسبت به این اقدام دانشجویان آمریکایی عقب مانده‌اند.

حجت‌الاسلام نواب گفت: کاروان‌های حج تمتع عموماً شکل گرفته‌اند، بر همین اساس در ترکیب جمعیتی کاروان‌ها باید کاری کنیم که روحانی‌هایی که عملکرد خوبی داشته‌اند دوباره در خدمتشان باشیم. علاوه‌بر این باید به سمت و سویی پیش برویم تا هم مدیر کاروان و هم روحانی کاروان نمونه باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 751282

دیگر خبرها

  • احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده
  • گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!