Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان پس از پیروزی تیم ایران برابر ایتالیا در بازیهای المپیک، گفت: اگر بازیکنان ناشنوا بر احساسات خود غلبه و با استرس و با اطمینان دیدارهای بعدی را پیگیری کنند، شانس زیادی برای قهرمانی در المپیک خواهند داشت.

به گزارش ایران اکونومیست، بیژن ذوالفقار نسب پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در اولین دیدار خود از بازیهای المپیک، برابر ایتالیا گفت: فوتبالیست های ناشنوا پس از چند ماه پیگیری تمرینات و شرکت در اردوهای منظم از آمادگی خوبی برخوردار بودند و علیرغم کم تجربگی توانستند بازی خوبی را برابر ایتالیا به عنوان یکی از تیم های خوب اروپا ارایه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ایران هر چند بازی احساسی برابر ایتالیا داشت، اما با ارائه یک بازی حرفه ای موفق به شکست تیم ایتالیا شد.
ذوالفقار نسب در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب عنوان قهرمانی در بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان هستید؟ افزود: با توجه به این که بازیکنان تا حدودی باعجله و بدون آرامش بازیها را پیگیری می‌کنند، پیش بینی قهرمانی کار سختی است؛ البته پس از انجام حداقل سه بازی می توان شرایط تیم را برای قهرمانی بهتر ارزیابی کرد.

وی دیدار بعدی ایران را روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح برابر هلند اعلام کرد و گفت: بازیکنان ناشنوا برای موفقیت در دیدارهای آینده باید با اطمینان و آرامش خاطر بازیها را پیگیری کنند و احساسی بازی نکنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بازیهای المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان برزیل ، بیژن ذوالفقارنسب ، تیم ملی فوتبال ناشنوایان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیژن ذوالفقارنسب تیم ملی فوتبال ناشنوایان بازیهای المپیک برابر ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در این فصل نتوانست نتایج مدنظر هواداران و مدیران این باشگاه را به دست آورد و همین اتفاق باعث شد که انتقادهای بسیاری علیه بازیکنان و خصوصا سرمربی این تیم مطرح شود و شایعه اخراج آلگری به صورت جدی به گوش برسد. 

هواداران یووه امیدوار بودند که تیم‌شان در این فصل مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا باشد اما شرایط به این شکل پیش نرفت و آنها حتی رتبه دوم را هم به میلان واگذار کردند تا ادامه کار برای آلگری روی نیمکت این تیم بسیار دشوار شود. 

تونی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره شرایط این مربی اظهار داشت: «آلگری در آستانه قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است و اگر بتواند جام قهرمانی کوپا ایتالیا را هم به دست آورد، به اهدافی که این باشگاه از ابتدای فصل در نظر داشت رسیده است. 

ما می‌توانیم سبک بازی یووه را زیر سوال ببریم اما هیچ شکی وجود ندارد که او با برنامه پیش رفت. از بیرون این احساس وجود دارد که دوره آلگری به پایان رسیده و یوونتوس تغییراتی در تابستان خواهد داشت. خواهیم دید. من برای او متاسفم چون عملکرد بدی نداشت اما اینتر تیم بهتری دارد.»

دیگر خبرها

  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد