Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@23:04:28 GMT

مدعی نفوذ در پزشکی قانونی، ماساژور از آب درآمد!

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۹۰۳۸

مدعی نفوذ در پزشکی قانونی، ماساژور از آب درآمد!

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری یک ماساژور و همدست او که مدعی نفوذ و زد و بند در پزشکی قانونی استان بودند، خبر داد.

به گزارش فارس، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: با هوشیاری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فردی که به علت شباهت نام‌خانوادگی با یکی از پزشکان ِاداره پزشکی قانونی استان مدعی بود می‌تواند برگه معاینات پزشکی برای تعیین میزان صدمات ناشی از تصادفات صادر کند، شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این فرد، با این ادعا که پزشک است در ازای صدور گواهی جعلی پزشکی قانونی از افراد پول می‌گرفت.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، پزشک قلابی و همدست او دستگیر شدند و در تحقیقات مشخص شد این فرد ارتباطی با پزشکی قانونی و کارکنان آن ندارد و ماساژور است.

آسیابی خاطرنشان کرد: متهمان در یک مورد از کلاهبرداری‌های خود، قربانی را در یک بنگاه مشاور املاک فریب داده بودند.

وی اضافه کرد: متهمان به تازگی کلاهبرداری با این شیوه را آغاز کرده بودند که با هوشیاری کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به دام افتادند.

رئیس کل دادگستری گلستان از کسانی که به این شیوه از آنها کلاهبرداری شده است خواست به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان جهاد، دادگستری کل مراجعه کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گلستان دادگستری ماساژور حفاظت و اطلاعات دادگستری استان رئیس کل دادگستری گلستان پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان روز دوشنبه با حضور اعضا هیأت مدیره بنیاد و جمعی از مدیران و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این مراسم با بیان این مطلب که خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و توفیقی والاست که امروز نصیب ما شده است، افزود: یقیناً خدمت در قوه قضائیه به لحاظ جایگاه آن از نظر اجرای عدالت، احقاق حقوق و دفاع از حقوق عامه و تجلی خدمت به مردم، توفیق مضاعفی است که باید غنیمت شمرد.

وی در ادامه گفت: به تبع آن، خدمت در نهاد بنیاد تعاون زندانیان که ارتباط مستقیم با زندانیان به ویژه با خانواده‌های آن‌ها دارد و در مسیر حمایت، رفع مشکلات و توانمند سازی آن‌ها حرکت می‌کند علاوه بر توفیق، دارای آثار و برکات و پاداش اخروی است که باید این فرصت را قدر دانست و در تعالی و توسعه آن کوشش کرد.

این مقام حفاظتی با تأکید بر اینکه برنامه و هدف، ما حفاظت از کل سرمایه‌ها و دارایی‌های دستگاه قضائی است، افزود: صیانت از سرمایه‌های ارزشمند این دستگاه، که در رأس آن منابع انسانی است همواره مورد تأکید ریاست قوه قضائیه و از توصیه‌ها و راهبردهای همیشگی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه نیز است.

در پایان این مراسم با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات، مدیر جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون منصوب و از زحمات مدیر قبلی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6092144

دیگر خبرها

  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد