Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@02:02:25 GMT

شاهین بوشهر ۰ - ۱ مس کرمان/این مس سودای صعود دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۹۱۶۷

شاهین بوشهر ۰ - ۱ مس کرمان/این مس سودای صعود دارد

مس کرمان در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف شاهین شهرداری در بوشهر رفت و با پیروزی برابر این تیم نشان داد که سودای صعود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ مس کرمان در روز شنبه دهم اردیبهشت با تک  گل دقیقه۶۷ یاسر فیضی توانست شاهین بوشهر شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند از یک دیدار خارج از خانه به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرزاد حسینخانی ابتدا با ترکیب آرمان شهدادنژاد، علی خلیلی، عیسی پرتو، میلاد خدایی، سیدجلال عبدی، عارف زینلی، امین جهان کهن، حسین دوستدار، میلاد صارمی، امین کاظمیان و امید پورقنبری پا به این دیدار گذاشتند.

لاله‌های نارنجی کرمان در روزی که حمایت هواداران خود را هم بر روی سکو های استادیوم شهید مهدوی بوشهر می‌دیدند توانستند در نیمه اول فوتبال قابل قبولی را ارائه دهند و چندین بار دروازه شاهین را تهدید کنند و حتی داور می‌توانست در دقایق ابتدایی نیمه اول خطای هند بازیکن شاهین را برای مسی‌ها پنالتی اعلام کند اما این صحنه از چشم داور این دیدار دور ماند که در نهایت نیمه اول برای دو تیم با نتیجه۰بر۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم فرزاد حسینخانی تصمیم به انجام سه تعویض گرفت که میلاد صارمی، امید پورقنبری و سید جلال عبدی را از زمین مسابقه خارج کرد تا مهرداد آوخ، یاسر فیضی و سامان تورانیان جایگزین این سه بازیکن شوند.

حسینخانی با انجام این سه تعویض نشان داد که میل زیادی به پیروزی در این دیدار دارد.

دقیقه ۶۷ مسابقه بود که یاسر فیضی با تیز هوشی توپ را  به تور دروازه شاهین  چسباند و تک گل مس کرمان را به ثمر رساند.

در ادامه حمید گلزاری و مسعود اسدی به عنوان دیگر تعویض‌های فرزاد حسینخانی وارد زمین شدند و با همراهی دیگر بازیکنان مس توانستند از تک گل ارزشمند فیضی دفاع کنند و پیروزی شیرینی را برای کرمانی‌ها به ارمغان آورند.

اگر چه مسی ها فرصت های خوب گلزنی دیگری را هم داشتند اما نتوانستند دیگر موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنند.

شاگردان فرزاد حسینخانی با این پیروزی ارزشمند خارج از خانه خود ۵۵امتیازی شدند و جایگاه خود را در رده دوم تثبیت کردند تا اختلاف این تیم با ملوان بندر انزلی صدر نشین رقابت‌ها به عدد۳ برسد.

 همچنین اختلاف مس کرمان با این پیروزی ارزشمند با آرمان گهر سیرجان تیم سوم جدول به عدد۶ رسید.

فرزاد حسینخانی و شاگردانش در دیدار بعدی خود پنجشنبه۱۵اردیبهشت از ساعت۱۹ در استادیوم شهید باهنر کرمان به مصاف قشقایی شیراز می‌روند.

 امید است که در دیدارِ پیشِ‌رو باز هم شاهد حمایت‌های همه جانبه از این نماینده موفق استان کرمان باشیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مس کرمان فرزاد حسینخانی باشگاه مس کرمان مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر هواداران مس کرمان فرزاد حسینخانی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این دیدار در سالن شادروان علی حمیدی برگزار شدو شاگردان پیمان ولی پور علی رغم اینکه نیمه اول را به حریف واگذار کردند، اما با تلاش فراوان و تشویق‌های بی امان تماشاگران، امتیاز‌های عقب افتاده را جبران کردند و توانستند در کوارتر سوم بازی را به تساوی بکشاند و در کوارتر چهارم کار را یک‌سره کنند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۶۵ بر ۵۴ به نفع فرش مشهد به پایان رسید.

جوانان فرش مشهد پنجشنبه آز ساعت ١٧ در سالن حمیدی رودر روی کاله قرار خواهند گرفت

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول   
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد