Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@05:53:09 GMT

فوت مشاور معاونت علمی فناوری در سانحه رانندگی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۹۲۴۰

فوت مشاور معاونت علمی فناوری در سانحه رانندگی

به گزارش «تابناک» به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور عصر دیروز دهم اردیبهشت ماه از فوت محمد کرمی راد مشاور حقوقی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

خالدی درباره این حادثه افزود: ساعت ۱۶:۵۴ عصر شنبه برخورد دو خودرو سواری در جاده هرات به سمت یزد ۲مصدوم و ۲فوتی برجا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: در این حادثه محمد کرمی راد معاون حقوقی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و فرزند دوساله اش به دلیل شدت آسیب فوت کردند و دومصدوم دیگر توسط اورژانس دانشگاه علوم پزشکی یزد منتقل شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده روز ملی خلیج فارس دعای روز بیست و نهم رمضان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مشاور سانحه رانندگی محمد کرمی راد ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده روز ملی خلیج فارس دعای روز بیست و نهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار با کارکنان معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پیشبرد برنامه‌ها با همفکری و اتحاد و پایش لحظه‌ای عملکرد هر بخش امکان پذیر است.

وی ادامه داد: کسب رضایت ارباب رجوع و انجام وظایف محوله در اولویت برنامه‌های ما بوده و بر این امر باید اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: توجه به بخش‌های نهضت ملی مسکن، تامین و الحاق و تحصیل اراضی، حفاظت و نگهداری و واگذاری اراضی از جمله موارد قابل توجه بوده که باید بر این مسائل اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

در ادامه این جلسه همکاران بخش معاونت املاک و حقوقی به بیان پیشنهادات نکته نظرات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • رشد ۱۰۰ درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات «وعده صادق»
  • رشد صد درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات وعده صادق