Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@15:32:05 GMT

درخواست وزیر ارتباطات از مخبر درباره پست

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۹۲۵۳

درخواست وزیر ارتباطات از مخبر درباره پست

آفتاب‌‌نیوز :

عیسی زارع پور در گردهمایی موزعین پست استان تهران با تقدیر از حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری در این مراسم، به مشکلات و موانع پیش روی شرکت ملی پست اشاره کرد و خواستار همکاری دولت برای تسریع در رفع این مشکلات شد.

وی با اشاره به اینکه در ۲ سال گذشته و با همه گیری ویروس کرونا کار پست چندین برابر شد، گفت: بار اصلی خرید‌های اینترنتی و کسب و کار‌های دیجیتال در این دوران بر عهده کارکنان شرکت ملی پست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات اعتماد مردم به پست و نیروی انسانی تلاشگر آن را دو سرمایه بزرگ این شرکت عنوان کرد و گفت: ما برنامه داریم با ظرفیت‌های موجود و با بهره گیری حداکثری از فناوری‌های جدید، پست هوشمند را محقق کنیم.

وی به استفاده از فناوری‌های جدید در همه مراحل کار پست از قبول، تجزیه، رهسپاری تا تحویل بسته در پست تاکید کرد و افزود: با این حرکت کار برای کارکنان پست تسهیل می‌شود و خدمات با کیفیت و سرعت بهتر به مردم ارائه می‌شود.

وزیر ارتباطات شرکت پست را شرکتی بر مبنای درآمد، هزینه و دریافت تعرفه عنوان کرد و گفت: چند سالی است که تعرفه‌های پستی تغییری نداشته و ما تلاش کردیم در سال گذشته تعرفه‌های پستی را در کمیسیون تنظیم مقررات به روز کنیم و امیدواریم با مساعدت معاون اول در ستاد تنظیم بازار مصوب شود. ما درخواست داریم تعرفه‌های پستی مانند تعرفه‌های های پزشکی که در ابتدای هر سال در هیأت دولت مصوب می‌شود بر اساس تورم سالانه اصلاح شود و ما دیگر شاهد مشکلات موجود نباشیم.

زارع پور به سختی کار کارکنان پست به خصوص موزعین نیز اشاره و از معاون اول درخواست کرد این موضوع مجدداً در کمیسیون اجتماعی دولت مطرح و تصویب شود.

تلاش دولت برای حل هرچه سریع‌تر مشکلات شرکت پست

در این مراسم معاون اول رئیس جمهور نیز با قدردانی از زحمات و تلاش کارکنان شرکت پست به ویژه در دوران شیوع کرونا تأکید کرد: باید شرکت ملی پست ایران با توجه به وضعیت جدید اداره کشور و افزایش کسب و کار‌های اینترنتی و خانگی، نقش اساسی در جابجایی کالا‌ها و اموال مردم داشته باشد.

محمد مخبر به افزایش فعالیت‌های کسب و کار‌های اینترنتی در کشور و همچنین ارسال مرسولات کالایی مردم از طریق شرکت پست به ویژه در دوران شیوع کرونا اشاره و تصریح کرد: باید امکانات مناسب با توجه به نقش و وظایف جدید این شرکت در اختیار این سازمان قرار گیرد.

معاون اول رئیس جمهور از کارکنان شرکت پست خواست تا با تلاش برای ارسال کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم به درب منزل ایشان از برخی دلالی‌ها که باعث افزایش قیمت تمام شده یک کالا می‌شود، جلوگیری کنند.

وی کارکنان پست را نماد صداقت و امانت داری خطاب کرد و با اشاره به دغدغه‌ها و مشکلات ایشان، خاطرنشان کرد: دولت تمام تلاش خود را در کمیسیون‌ها و هیئت دولت به کار خواهد بست تا مشکلات این قشر زحمت کش هر چه سریع‌تر برطرف شود.

معاون اول رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با اشاره به سه مقطع مهم فعالیت و کار شرکت ملی پست در دوران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همچنین شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: در دوران نهضت اسلامی از یاد نمی‌بریم که چگونه کارکنان زحمتکش، صادق، امین و مجاهد شرکت پست نامه مبارزین انقلاب اسلامی را با شجاعت جابجا می‌کردند. در دوران جنگ نیز شرکت ملی پست ایران با جابجایی نامه‌های رزمندگان و خانواده‌های آنان مایه دلگرمی، آرامش و روحیه بخشی به آنان بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های مجاهدانه کارکنان شرکت پست در دوران شیوع کرونا تصریح کرد: در بسیاری کشور‌های جهان فعالیت شرکت‌های پست در دوران کرونا تعطیل شد، اما در جمهوری اسلامی ایران کارکنان شرکت پست با شجاعت، قدرت، دلسوزی و تعهد اجازه ندادند حتی یک لحظه فعالیت‌های این شرکت متوقف شود.

در این مراسم تمبر یادبود شهید سلیمانی به معاون اول رئیس جمهور تقدیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور پست معاون اول رئیس جمهور کارکنان شرکت پست شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی

وزیر راه و شهرسازی از موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از بنادر، ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت مهندسی در حوزه تعمیرات هواپیما خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش در دیدار با ادواردو رودریگز داویلا وزیر حمل‌ونقل جمهوری کوبا با اشاره به توافق دو کشور در بخش دریایی و هوایی، اظهار کرد: طرف کوبایی در حوزه حمل‌ونقل ریلی با یک شرکت ایرانی قراردادی را در زمینه خرید قطعات و تعمیرات واگن‌ امضا کرده است.

وی با اشاره به درخواست وزیر حمل‌ونقل کوبا، ادامه داد: طرف کوبایی برای صادرات محصولات و جابجایی بار درخواست استفاده از ظرفیت بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را داشت که مورد موافقت قرار گرفت.

وی از پیوند خواهرخواندگی دو بندر مهم ایران و کوبا برای بهره‌مندی فعالان اقتصادی و شرکت‌های حمل‌ونقل دریایی کوبا از تسهیلات بندری کشورمان خبر داد و با اشاره به درخواست وزیر حمل‌ونقل کوبا برای استفاده از ظرفیت مهندسی ایران در حوزه تعمیرات هواپیما، افزود: بر این اساس مقرر شد، نیازمندی‌ها در این زمینه از طریق سفارت کوبا در تهران به وزارت راه و شهرسازی منتقل شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در اوایل خردادماه به میزبانی هاوانا گفت: مجموعه توافقات صورت گرفته در این دیدار مقدمات اتخاذ تصمیمات اصلی در جلسات کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور است که وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران مسئولیت آن را بر عهده دارد.

بذرپاش در این نشست، ظرفیت حمل و نقل دریایی دو کشور از طریق دریا و اقیانوس را مهم و فرصت بسیار مطلوبی در زمینه جابه‌جایی کالاهای کوبایی به مقاصد شمالی از طریق بنادر ایران بر شمرد.

وی با اشاره به ظرفیت صدور خدمات فنی و مهندسی شرکت‌های ایرانی در زمینه ساخت و توسعه مسکن، زیرساخت جاده‌ای و ریلی گفت: مقرر شد، با توجه به اینکه مجموعه اقدامات زیربنایی در وزارتخانه دیگری در کوبا پیگیری می شوند، شرکت های ایرانی از طریق سفارتخانه ها به وزارتخانه مطبوع در کوبا معرفی و دعوت به همکاری شوند.کوبا در اذهان مردم ایران نماد مقاومت در برابر امپریالیسم و قابل احترام بوده و کمک به آن امری ضروری است.

ادواردو رودریگز داویلا وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا نیز هدف از این دیدار را پیگیری توافقات و تفاهمات انجام شده میان دو کشور در گذشته و برنامه ریزی برای پروژه‌های جدید عنوان کرد و گفت: توافقات انجام شده در گذشته، با جدیت پیگیری می شود تا به بهترین شکل ممکن اجرا شوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران