Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@16:44:58 GMT

نسل جدید بی ام و (BMW) سری 7 رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۹۵۷۶

نسل جدید بی ام و (BMW) سری 7 رونمایی شد

      در این مقاله که به وسیله سایت فروشگاه اینترنتی لوازم لوکس و اسپرت اتومبیل ایلیا بست تهیه شده توجه شما را به جزییاتی در مورد نسل جدید سری 7 بی ام و جلب می نماییم .
در ایلیا بست انواع کفپوش خودرو خارجی و ایرانی را می توانید در تنوع بالا خریداری کنید .   همچنین در قسمت آموزش سایت می توانید پکیج آموزش سریع کسب درآمد بالا بدون نیاز به سرمایه بالا تهیه فرمایید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رونمایی بی ام و BMW از لوکس ترین خودرو تولیدی حود یعنی نسل جدید سری ۷ که به گفته این شرکت از پیشرفته ترین مدلها می باشد که مدل دیگر آن تماما الکتریکی می باشد این تیتر ، مهمترین خبر از سری خبر های این هفته تولیدات خودروسازان بود .
سرانجام پس از مدت‌ها انتظار نسل جدید بی‌ام‌و سری ۷ رسماً معرفی شده است و حتی با وجود مدل‌های برجسته در نسل‌های قبلی، این را می‌توان مهم‌ترین نسل در تاریخ سری ۷ دانست زیرا برای اولین بار از زمان تولید این سدان پرچم‌دار در سال ۱۹۷۷ شاهد ارائهٔ یک نسخهٔ تمام الکتریکی با نام i7 هستیم. این بخشی از تلاش بی‌ام‌و برای حرکت در مسیر الکتریکی‌سازی سبد محصولات خود است.
 
به گفته کارخانه BMW برای هر دو نمونه یک بدنه طراحی شده است که با این تصمیم بسیاری از هزینه های ساخت این سری از تولیدات بی ام و کاهش داشته باشد و سود بیشتری از فروش این مدل کسب کند . اما رقیب بزرگ این خودرو ساز یعنی بنز برای هر مدل بدنه جداگانه تولید می کند .
 

نمونه تمام برقی این خودرو با نام i7 بفروش میرسد .
این خودرو دارای دوموتور با قدرت ۵۴۴ اسب بخار است و می تواند با هر بار شارژ تا ۶۲۵ کیلومتر حرکت کند و در زید ۵ ثانیه به شتاب ۰ تا صد کیلومتر بر ساعت برسد .
مدل بالا ردهٔ ۷۶۰i xDrive هم به پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز است که از همان سیستم هیبریدی خفیف بهره می‌برد و ۵۴۳ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این مدل با استفاده از قدرت بیشتر خود ظرف تنها ۴.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. انتقال نیروی هردو موتور نیز توسط همان گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک آشنا صورت می‌گیرد.
 
حداکثر سرعت این خودرو ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.
قیمت پایه i7 در کشور آلمان یکصد و سی و هشت هزار یورو معادل یکصد و پنجاه هزار دلار است .
 تغییراتی که این مدل نسبت به نسل قدیم سری ۷ دارد اعم از جلوپنجره بسیار بزرگ و چراغ های دوتکه می باشد و ابعاد ماشین بزرگتر از نسل قبلی سری ۷ است .
این نمونه دارای طراحی و خطوطی به مراتب ساده تر از نمونه های قبلی می باشد .
BMW در نظر دارد جهت ارائه ارتقا فن آوری های اتومبیل های بدون نیاز به راننده و خودران سطح 3 مجوزهای قانونی برای تولید نسل جدید سری 7 را بگیرد .
با این امکان راننده می تواند در مسیر های محدود آپشن خودران اتومبیل را فعال نماید و تنها از جاده لذت ببرد .
شرکت بی ام و در این مورد می گوید که اسطح سه خودران تا دوسال دیگر به این مدل اضافه خواهد شد .
سری هفت در تمام مدل های خود از سیستم تعلیق بادی بصورت استاندارد بهره گرفته است و به سیستم تنظیم ارتفاع خودکار و الکترونیکی خودرو نیز مجهز می باشد . این سیستم می تواند ارتفاع اتومبیل را تا ده میلیمتر تغییر دهد که این عدرد در مسیر های مختلف متغییر می باشد و امکان تغییر آن تا 20 میلیمتر می باشد .
همچنین برای سرعت های بالای 120 کیلومتر بر ساعت در سری i7 ارتفاع اتومبیل بصورت خودکار و در جهت بهبود آیرو دینامیک خودرو کاهش می یابد .
در این مدل چرخ های عقب نیز از سیستم فرمان گیری بهره می برند . این سیستم می تواند تا 3.5 درجه به چرخ های عقب زاویه بدهد .  

 
همچنین انتظار می رود این خودرو در اروپا نظر بسیاری از طرفداران را به خود جلب کند و فروش خوبی را در اروپا به ارمغان بیاورد .
همچنین انتظار می رود در آمریکا بیشتر مدل بنزینی هیبریدی طرفدار پیدا کند . موتورهای بنزینی شش و هشت سیلندر است. قوی‌ترین مدل ۵۳۶ اسب بخار قدرت دارد و قیمتش کمی ارزان‌تر از مدل الکتریکی است.
قیمت نسل جدید بی‌ام‌و سری ۷ در نسخهٔ پایهٔ ۷۴۰i از ۹۴,۲۹۵ دلار آغاز می‌شود که این رقم در مدل هشت سیلندر ۷۶۰i xDrive به ۱۱۴,۹۹۵ دلار می‌رسد. i7 xDrive60 اما کمی گران‌تر بوده و قیمت آن از ۱۲۰,۲۹۵ دلار شروع می‌شود. اولین نمونه‌های این پرچم‌دار جدید از نوامبر امسال راهی بازار خواهند شد.
 
طراحی بیرون نسل جدید سری 7  
در این مدل از خودروهای تولیدی شرکت بی ام و طراحی نسبت به مدل های قبل فاصله بسیاری دارد . در طراحی جلو خودرو شاهد همان طرحی هستیم که در مدل فیس لیفت X7  دیدیم . دی لایت باریک و چراغ های دو قسمتی با جلو پنجره ای بزرگ به شکل جفت کلیوی  و چراغ های اصلی آن جایگذاری شده در سپر است .
در نمونه بنزینی این خودرو و در ورودی های هوای پایین سپر از پکیج Msport استفاده شده در صورتی که در i7 تریم این ورودی ها آبی رنگ است .
همچنین استفاده از این نسخه از سپر های تهاجمی تر و رینگ‌های ۲۰ یا ۲۱ اینچی M و تریم مشکی‌ رنگ شادولاین برای i7 بدون هزینه قابل سفارش است .
 
طراحی داخل سری 7 جدید  
در داخل این خودرو پرچم دار BMW  از نرم‌افزار iDrive 8 جدیدترین نسخه از شرکت لایو کاکپیت استفاده شده است .
صفحه نمایشگر یعنی صفحه آمپر دیجیتال 12.3 اینچی بزرگ منهی و صفحه نمایش لمسی 14.9 اینچی شاید یکی از مهمترین ویژگی های طراحی داخل این خودرو باشد . در زیز این نمایشگر یک نوار کریستالی با کنترل های لمسی خازنی برای سیستم تهویه نصب شده است .
همچنین شما می توانید سیستم صوتی فراگیر بی ام و که 4 عدد از این بلند گوه ها در نمد سقف خودرو تعبیه شده اند و در کل شامل 36 بلندگوی استاندارد است را سفارش دهید تا آن را با 18 بلندگوی قبل جایگزین کنند .
از تمام این 36 بلندگو صدایی 4d پخش می شود . تمام محصولات سری 7 با نسخه کمک راننده فعال ارائه می شوند اما برای اولین بار در این محصول سیستم نیمه خودران سطح 2 پلاس نیز ارائه می شود .
این سیستم به اندازه سوپرکروز جنرال موتور و بلو کروز فورد بسیار کاربرد دارد . حفظ  حرکت بین خطوط و تعویض خط خودکار یکی از این ویژگی ها در سیستم خودران سطح 2 پلاس می باشد .
بی‌ام‌و همچنین سری ۷ را به نسخهٔ جدیدی از سیستم دستیار پارک هم مجهز کرده است که حالا قابلیت پارک از راه دور از طریق گوشی هوشمند را دارد.    
 
گردآورنده : ilyabest.com

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟

 نمایشگاه خودرو پکن که پنجشنبه افتتاح شده بود روز گذشته با رونمایی از تیگو 9 پلاگین هیبرید، محصول هوشمند چری، ابعادی جهانی پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، نمایشگاه خودرو پکن 25 آوریل 2024 با حضور چری با موضوع «انرژی جدید، محیط‌زیست جدید، عصر جدید» افتتاح شد. در طول نمایش، داستان برند خانواده تیگو با تمرکز بر فلسفه اصلی «فتح با تو؛ نگهبانی عشق» آشکار شد.

در این رویداد نمایش جهانی Tiggo 9 PHEV توجه بسیاری به خود جلب کرد. تیگو 9 به‌ عنوان محصول سنگین‌وزن جدید چری در سال 2024، اولین حضور خود را در نمایشگاه خودرو پکن تجربه کرد. 

این محصول به‌ عنوان رده‌بالاترین مدل در خانواه تیگو، به اندازه بزرگ‌تر، عملکرد قوی‌تر و تجربه لوکس‌تر تکیه می‌کند تا سری Tiggo را به چالش بکشد و استانداردهای لوکس را دوباره تعریف کند و محرک ادامه روند صعودی برند باشد.

میراث طراحی شکیل

تیگو 9  مفهوم طراحی مناسب خانواده را با شکل کلی پایدار و شکیل به ارث برده است. جلوپنجره الماسی، چرخ‌های بزرگ و چراغ‌های عقب از نوع جلویی حس طراحی آن را برجسته می‌کند.

فضای داخلی کابین خلبانی پیچیده با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی دارد که با صفحه کنترل مرکزی بزرگ هماهنگ شده و حس قوی‌ای از تکنولوژی و تجمل  ایجاد می‌کند. 

محصول جدید چری مجهز به نسل جدید ابر هیبریدی Q-POWER چری است که از مزایای قدرت قوی، مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است. مصرف سوخت این سری تنها 5.2 لیتر در هر 100 کیلومتر و برد جامع آن بیش از 1400 کیلومتر است.

این محصول 30 تا 80 درصد باتری را در 20 دقیقه شارژ می‌کند؛ این اولین بار است که حداکثر توان 6.6 کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای می‌دهد و سناریوهای استفاده از وسایل نقلیه در فضای باز را بسیار غنی می‌کند.

تیگو 9  مجهز به رانندگی خودکار سطح L2.5، با 19 عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است. در عین حال، تیگو 9  با استاندارد ایمنی پنج‌ستاره عرضه می‌شود؛ بیش از 85 درصد از خودرو از فولاد با مقاومت بالا استفاده می‌کند که استانداردهای ایمنی پنج‌ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را برآورده می‌سازد.

ایمنی هوشمند خودرو لاکچری

تیگو 9  یک شاسی‌بلند پرچمدار است که لاکچری، هوشمندی و ایمنی را ادغام می‌کند و با دقت برای حرفه‌ای‌های سطح بالا که کیفیت زندگی عالی را دنبال می‌کنند ساخته شده است.

این خودرو از کلیدواژه‌های زیباتر، مجلل، هوشمندتر و دوستدار محیط‌زیست برای سفر حمایت و هر سفری را به نماد زندگی باکیفیت تبدیل می‌کند.

تیگو 9  با ویژگی‌های فنی، لوکس و تجاری خود کاملاً نیازهای سفر آنها را برآورده می‌کند و به شما اجازه می‌دهد از لذت سفر باکیفیت حتی در زندگی کاری پرمشغله‌تان لذت ببرید.

در آینده، تیگو 9  به‌روزرسانی و ارتقای محصول ادامه خواهد داد و کیفیت بالاتر و تجربه سفر بهتری را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد.

خانواده تیگو چری؛ باز شدن داستان جذاب برند

داستان برند خانواده تیگو چری با معرفی اولین SUV خود، Tiggo NCV، در سال 2005 آغاز شد. در دو دهه گذشته، سری Tiggo به دلیل کیفیت استثنایی، عملکرد و طراحی شیک، شهرت و تحسین جهانی را به خود جلب کرد.

امروز، در بحبوحه عصر جدید، خانواده تیگو سفری تازه را با هدایت فلسفه اصلی «فتح با تو؛ نگهبانی عشق»، با تعهد به ارائه یک تجربه رانندگی هوشمندتر، ایمن‌تر و سازگار با محیط‌زیست به هر کاربر آغاز می‌کند.

در کنفرانس مطبوعاتی، ژو شائودونگ، مدیرعامل CHERY International BG، سفر 20ساله توسعه خانواده تیگو را بازگو کرد.

او تعهد بی‌وقفه این برند به اصلاح و تکامل را برجسته کرد که منجر به تولید محصولات متنوع SUV شد.

ژو تاکید کرد که سری تیگو مورد علاقه خانواده‌هایی است که پیشرفت شغلی و عزیزان‌شان را در اولویت قرار می‌دهند. این کاربران پیوسته در تلاش برای ایجاد شرایط زندگی بهتر برای خانواده‌های خود هستند و روح شعار خانواده تیگو، یعنی «فتح با تو؛ نگهبانی عشق»، را تجسم می‌بخشند. 

همچنین یک کارشناس صنعت در این رویداد خاطرنشان کرد: «تیگو 9 هیبرید پلاگین یک محصول برجسته دیگر از چری در زمینه‌های انرژی جدید است. این محصول نه‌تنها زیبایی طراحی را ارتقا می‌دهد، بلکه به طور اساسی به نگرانی‌های کلیدی مانند برد و کارایی برای کاربران می‌پردازد. این مدل به لطف فناوری پیشرفته قدرت و درک دقیق نیازهای کاربر یک استاندارد جدید برای مدل‌های PHEV ایجاد می‌کند.»

به نظر می‌رسد با عرضه آتی نسخه‌های بنزینی و PHEV خانواده Tiggo 9 در سه‌ماهه چهارم سال 2024، Tiggo 9  آماده است تا بازار SUVهای لوکس را به عصر جدیدی از پیشرفت‌های مبتنی بر فناوری سوق دهد. این راه‌اندازی نیازهای جامع مصرف‌کنندگان را در زیبایی‌شناسی، فضا و عملکرد برآورده می‌کند و فصل جدیدی را برای چری در بازار جهانی SUV رقم می‌زند.

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن