Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پیامی فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه ، روز جهانی کارگر‌ را به کارگران محترم و‌ بزرگوار شرکت فولاد هرمزگان تبریک گفت. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پیامی به مناسبت روز کارگر نوشت:

امام خمینی (ره):
حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگران از شریف ترین طبقه اجتماعی هستند و حیات یک جامعه در دستان پر‌توان آنهاست . توسعه اقتصادی و صنعتی در جوامع به دست کارگران و‌ نیروهای متخصص صورت گرفته است . بی شک همه ما مدیون تلاشها و‌ زحمت های این عزیزان هستیم .
مقام‌معظم رهبری می فرمایند : رعایت حق نیروی کار ضروری است و باید به آن توجه شود . حقوق طبیعی و‌عادلانه ، پرداخت منظم و‌ بدون تاخیر ، ثبات اشتغال یعنی امنیت شغلی ، مساله بیمه ، خدمات رفاهی ، مساله بهداشت و‌درمان اینها چیزهای هست که جز حقوق کارگران است و اینها وظایف طبیعی کارفرماست.
بنابراین رسیدگی و حمایت از کار و کارگر وظیفه شرعی و قانونی همه به شمار می رود و‌ موظف  هستیم که حقوق آنها را رعایت کنیم .
ما در فولاد هرمزگان در تلاش هستیم تکریم نیروی انسانی را سرلوحه کار خوددقرار دهیم و امیدواریم که بتوانیم در عمل  به منویات مقام‌ معظم‌ رهبری جامه عمل بپوشانیم .
اینجانب فرا رسیدن 11 اردیبهشت ماه ، روز جهانی کارگر‌ را به کارگران محترم و‌ بزرگوار شرکت فولاد هرمزگان تبریک عرض می نمایم .امیدوارم همه همکاران‌ محترم در‌کنار خانواده های گرانقدر خود همواره سلامت باشند . انشاالله
عطاالله معروفخانی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند

رئیس انجمن صنفی کارگران و دبیر خانه کارگر شهرستان میاندوآب گفت: دو هزار کارگر ساختمانی میاندوآب در انتظار برخورداری از بیمه اجتماعی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امید اشرف امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در آیین گرامیداشت روز جهانی کارگر اظهار کرد: وزارت کار باید بداند که با فریز دستمزد کارگر نمی‌توان تورم را مهار کرد.

وی افزود: با تعیین دستمزد کارگران توسط مجلس مخالف هستیم چرا که در مجلس قدرت چانه‌زنی برای حق و حقوق کارگر و کارفرما وجود ندارد.

رئیس انجمن صنفی کارگران و دبیر خانه کارگر میاندوآب گفت: ارجاع این طرح به مجلس مغایر با کنوانسیون‌های بین‌المللی است که دولت در سازمان جهانی کار آن را امضا کرده است.

اشرف تصریح کرد: دو هزار کارگر ساختمانی شهرستان میاندوآب در صف انتظار برای تحت پوشش قرار گرفتن خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند.‌

کد خبر 749462

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای