Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:06:15 GMT

پلمب ۳ واحد صنفی بدلیل تخلفات بهداشتی در ایذه

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۹۶۵۱

پلمب ۳ واحد صنفی بدلیل تخلفات بهداشتی در ایذه

داریوش شاهپری گفت: در طی یکماه ماه سال جاری ۳۷۰ مورد بازدید از واحد‌های صنفی مرتبط بعمل آمد که سه واحد صنفی بعلت تخلف بهداشتی با دستور مقام قضایی پلمب و افراد خاطی تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

به گفته او پس از بازدید‌های بعمل آمده، ۶ پرونده به مراجع قضایی ارسال شد و از این تعداد ۳ واحد قصابی پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ایذه می گوید: از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها نیز توسط اکیپ‌های بهداشتی این شهرستان بیش از ۱۰۰ کیلو گرم انواع فرآورده خام آلوده ضبط و امحاء گردید.

شاهپری ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی، به شهروندان توصیه کرد ضمن همکاری با کارشناسان دامپزشکی، از خرید گوشت و فرآورده‌های خام دامی عرضه شده در معابر و مکان‌های غیرمجاز خوداری نموده و گوشت مورد نیاز خود را از قصابی‌های مجاز که تحت نظارت بازرسان دامپزشکی هستند تهیه نمایند.

شهروندان جهت ارتباط با دامپزشکی و طرح نظرات و پیشنهادات خود می‌توانند با شماره تلفن ۰۶۱۴۳۶۲۴۴۴۵ اداره دامپزشکی شهرستان ایذه و یا با سامانه پیامکی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به شماره ۳۰۰۰۷۲۰۰۱۵۱۲ در ارتباط باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی رعایت اصول بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اعلام کرد: پیرو گزارشات و شکایات مردمی و طی بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر قم، مقدار ۹۸۷ گوشت قرمز فاسد توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی کشف، ضبط و به دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب معدوم شد. 

خاطر نشان می‌شود: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت اصول بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران