Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@15:52:10 GMT

برگزاري رزمايش کمک هاي مؤمنانه در شهرستان فيروزه

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۹۶۹۹

خبرگزاری آریا- 1800 بسته معیشتی کمک های مؤمنانه در آستانه عید سعید فطر برای نیازمندان در فیروزه تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مهدی باغیشنی فرماندار فیروزه در این مراسم اظهار کرد: خداوند امر می کند به احسان و عدل و غذای روح انسان بخشش و انفاق است و رشد روح انسان در گرو انفاق است و طبق آیات قرآن انفاق در درجه اول در بین خویشاوندان اولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خداوند روی انفاق تاکید دارد و اجر فراوانی به انفاق کنندگان خواهد داد که بزرگترین آن اعطای آرامش در روز قیامت است.
باغیشنی با اشاره به سخن شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اینکه ما ملت امام حسینیم یک وجه آن انفاق است.
وی ادامه داد: کمک های مومنانه و فرهنگسازی این موضوع در جامعه، ما را به سمت ملت امام حسین«ع» سوق می دهد.
1800 بسته معیشتی کمک های مؤمنانه در آستانه عید سعید فطر برای نیازمندان در فیروزه تهیه و توزیع شد
سرهنگ پاسدار علی رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزه گفت: برای تهیه این اقلام معیشتی به ارزش هر بسته 230 هزار تومان در مجموع 415 میلیون تومان هزینه شده است .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه در شهرستان فیروزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه اداره ایمنی دریانوردی شانگهای آمده است: نیروی دریایی چین از روز چهارشنبه اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) به مدت ۹ روز متوالی در آب‌های شرقی رزمایش برگزار خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، ورود کشتی‌های غیر مرتبط از ساعت ۷ صبح روز اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) تا ساعت ۹ صبح روز ۹ می (۲۰ اردیبهشت) به محل برگزاری این رزمایش در آب‌های شرقی چین ممنوع است.

گفتنی است؛ رزمایش دریایی مشترک کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، روسیه و چین پیش تر (اسفند ۱۴۰۲) در آب‌های دریای عمان برگزار و برخی از طرح‌های عملیاتی آن به اجرا در آمد.

هدف از برگزاری این رزمایش تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه و گسترش همکاری‌های چند جانبه میان کشورهای شرکت‌کننده و نشان‌دادن حُسن نیت و توانایی این کشورها در حمایت مشترک از صلح جهانی، امنیت دریایی و ایجاد جامعه دریایی با آینده‌ای مشترک عنوان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند