Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@09:05:30 GMT

تمهيدات ترافيکي عيد سعيد فطر در پايتخت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۹۷۰۶

خبرگزاری آریا-رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به محض اعلام ستاد استهلال رویت ماه شوال، از شب قبل از برگزاری نماز عید فطر و صبح آن، تمهیدات ویژه ترافیکی به مرحله اجرا در می‌آورند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار محمد حسین حمیدی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر با اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی این عید سعید گفت: بر همین اساس و برابر پیش بینی‌های صورت گرفته، تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ، به محض اعلام ستاد استهلال رویت ماه شوال و اعلام عید سعید فطر، از شب قبل از برگزاری نماز عید سعید فطر و صبح آن، در معابر و محدوده‌های پیرامونی حضور داشته و تمهیدات ویژه ترافیکی به منظور روانسازی و سهولت در تردد نمازگزاران که به طور متمرکز در دانشگاه تهران و همچنین در مساجد، تکایا، حسینه‌ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار خواهد شد به مرحله اجرا در خواهند آورد.
به گفته سردار حمیدی محدودیت‌های تردد در روز عید سعید فطر بدین شرح است؛
    خیابان پورسینا از تقاطع قدس به سمت غرب
    بلوار کشاورز از تقاطع 16 آذر به جنوب
    خیابان بزرگمهر از تقاطع وصال به سمت جنوب
    خیابان بزرگمهر از تقاطع وصال به سمت غرب
    خیابان بزرگمهر از تقاطع فلسطین به سمت غرب
    خیابان نادری از تقاطع طالقانی به جنوب
    خیابان وصال از تقاطع طالقانی به سمت جنوب
    خیابان سرپرست از تقاطع طالقانی به جنوب
    خیابان نادری از تقاطع بلوار کشاورز به جنوب
    خیابان طوس از تقاطع بلوار کشاورز به منظور جلوگیری از حرکت خلاف جهت وسایل نقلیه
    خیابان طالقانی از میدان فلسطین به سمت غرب
    خیابان قدس از تقاطع انقلاب به سمت شمال
    خیابان فلسطین از تقاطع انقلاب به جنوب
    خیابان نظری از تقاطع ابوریحان به سمت غرب
    خیابان نظری از تقاطع دانشگاه به سمت شمال
    خیابان نظری از تقاطع فخر رازی به سمت شمال
    خیابان نظری از تقاطع فلسطین به سمت غرب
    خیابان نظری از تقاطع 12 فروردین به شمال بمنظور جلوگیری از حرکت خلاف جهت وسایل نقلیه
به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های توقف در روز عید سعید فطر بدین شرح است؛
    طول خیابان 16 آذر از تقاطع بلوار کشاورز تا خیابان انقلاب
    طول خیابان قدس از تقاطع بلوار کشاورز تا خیابان انقلاب
    خیابان وصال از تقاطع طالقانی تا خیابان انقلاب (ضلع غربی و شرقی)
    خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع وصال تا تقاطع قدس
    خیابان‌های بزرگمهر، آذین، شفیعی، بهنام، فردانش و شاهد حدفاصل تقاطع وصال تا تقاطع قدس
    خیابان‌های منیری جاوید، 12 فروردین، فخر رازی، دانشگاه، ابوریحان حدفاصل تقاطع نظری تا تقاطع انقلاب
سردار حمیدی درباره پارکینگ‌های خودرو و موتورسیکلت بیان کرد:
    1- پارکینگ خودرو:
    پارکینگ دانشگاه، ضلع جنوبی بلوار کشاورز، خیابان وصال، خیابان حجاب، میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان ایتالیا، خیابان نادری و پارکینگ جلالیه
    2- پارکینگ موتورسیکلت:
    خیابان منیری جاوید حدفاصل خیابان نظری تا ژاندارمری.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سعید فطر پلیس راهور تهران بزرگ تقاطع بلوار کشاورز تقاطع طالقانی عید سعید فطر تقاطع وصال سمت غرب عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفائی در نشستی با حضور محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران و مدیران ارشد این بانک و همچنین محمدصادق خیاطیان مدیرعامل و رئیس هیئت‌‌عامل این صندوق به امضا رسید و پیشنهادات و راهکارهای بهینه تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» مورد بررسی قرار گرفت.

محسن سیفی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در حمایت از دانش‌بنیان‌های کشور گفت: همکاری و تعاملات بسیار خوبی بین دو مجموعه بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی وجود دارد. هدف از برگزاری این نشست، تدوین نقشه ‌راهی برای توسعه همکاری‌های مشترک در جهت حمایت حداکثری از دانش‌بنیان‌های کشور است. تلاش می‌کنیم با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، در راستای کمک به تحقق شعار سال، ابزارهای مشترکی را تعریف کنیم که همه از منافع آن بهره‌مند شوند.

او با اشاره به پیشرو بودن بانک صادرات ایران در عملیاتی شدن برات، چک، سفته و سامانه توثیق الکترونیک، عزم جدی این بانک برای تبدیل شدن به بانک اصلی حامی دانش‌بنیان‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: بانک صادرات ایران به عنوان تنها و نخستین بانک، بسته کامل اسناد تجاری الکترونیکی در اختیار دارد و می‌توانیم در همکاری مشترک با صندوق نوآوری و شکوفایی با استفاده از این ابزارها، مدل‌هایی ویژه دانش‌بنیان‌ها، طراحی کنیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه زیست‌بوم نوآوری کشور رونق مناسبی پیدا کرده است، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات کشور جز با اعتماد به دانش‌بنیان‌ها حل نمی‌شوند لذا تلاش می‌کنیم بانک صادرات ایران در کنار دانش‌بنیان‌ها بتواند در حل مشکلات کشور سهیم باشد.

او با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد شعب خارجی بانک صادرات ایران،  برای حل نیازهای ارزی این شرکت‌ها نیز اعلام آمادگی کرد و افزود: در حوزه تأمین مالی ارزی دانش‌بنیان‌ها در خارج از کشور نیز بانک صادرات ایران می‌تواند نقش‌آفرینی خوبی داشته باشد.

در این نشست همچنین رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به فروش 70 هزار میلیارد تومانی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال گذشته، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان با رقم‌های کوچک، ارزش‌افزوده‌های بسیار بالایی خلق کرده‌اند.

محمدصادق خیاطیان، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در این نشست با بیان اینکه همکاری خوبی با شبکه بانکی کشور برای تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان شکل گرفته است، گفت: نقش‌‎آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد کشور بسیار جدی است. سهم دانش‌بنیان‌ها از GDP درحال حاضر ٢.٧ درصد است و هدف‌گذاری تا پایان برنامه هفتم، رساندن این سهم به ٧ درصد است. یکی از ارکان مهم تحقق این هدف، بحث تأمین مالی دانش‌بنیان‌ها است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن اشاره به حمایت‌های جدی و همیشگی رهبر معظم انقلاب و همچنین دولت سیزدهم از دانش‌بنیان‌ها به بیان انتظارات از نظام بانکی در حمایت از دانش‌بنیان‌ها پرداخت و تصریح کرد: شبکه بانکی کشور هم پای کار دانش‌بنیان‌ها بوده است. شاید یک دهه قبل، بیشتر به رشد تعداد شرکت‌های دانش‌‌بنیان فکر می‌کردیم، اما اکنون این زیست‌بوم از بلوغ بسیار خوبی برخوردار است و نزدیک به یک هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور فعالیت می‌کنند؛ بنابراین اکنون باید فعالیت‌ها به شکل هدفمندتر و با تعیین اولویت دنبال شود.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین گفت: در قالب همکاری مشترک می‌توانیم اتفاقات خوبی را در حوزه دانش‌بنیان کشور رقم بزنیم. امیدواریم بحث تعهدات تبصره ١٨ به زودی تکمیل شود. همچنین در راستای شعار سال و بسته‌ای که در صندوق نوآوری و شکوفایی در این حوزه تدارک دیده شده است، امیدواریم همکاری خوبی با بانک صادرات ایران در زمینه اوراق صکوک شکل بگیرد.

مهدی اقبالی راد، عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران نیز در این نشست با اشاره به سبقه بیش از ٧٢ سال خدمات بانک به فعالان اقتصادی و مردم کشور، استفاده از ابزارهای اعتباری برای کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان را راهکار مناسبی در کنار پرداخت تسهیلات نقدی در سال جاری عنوان کرد و بر تداوم حمایت این بانک از صندوق نوآوری و شکوفائی و شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.

معاونان امور شعب، طرح و برنامه، اعتبارات و دستیار مدیرعامل در امور بین‌الملل نیز در این جلسه نسبت به ارائه گزارش و نقطه‌نظرات خود اقدام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • مبارزه با آفت برگخوار ذرت و تمهیدات لازم برای برداشت گندم اُرزوئیه
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین