Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@00:47:01 GMT

شهردار اصفهان: سفره فساد را ازشهرداری جمع می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۹۹۰۱

شهردار اصفهان: سفره فساد را ازشهرداری جمع می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان صبح امروز با حضور در چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان این جلسه ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: شهرداری و قوه قضائیه ارتباط تنگاتنگی دارند که علت آن جنس کار شهرداری است و همیشه ارتباط خوبی بین این دو دستگاه وجود داشته است؛ در دوره اخیر ریاست دادگستری اصفهان این ارتباط از کیفیت بالاتری برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روحیه مردمی و تعاملی رئیس کل دادگستری استان، افزود: مشاهده کرده‌ایم که در ملاقات‌های مردمی در همان لحظه، کار مراجعان را پیگیری می‌کنند که امیدواریم بتوانیم در کنار هم، به عنوان یک مجموعه شهری از مردم گره‌گشایی کرده و مشکلات مردم را حل کنیم و از مسیر خدمت بهتر به مردم اعتماد به نظام جمهوری اسلامی را روز به روز افزایش دهیم.

قاسم‌زاده با اشاره به اینکه در آستانه یک انقلاب اداری در شهرداری در مبارزه با فساد هستیم، مطرح کرد: امید داریم این غده‌های چرکین در این دوره مدیریت شهری از یکی از ساختارهای اداری نظام زدوده شود؛ در این مسیر فراز و نشیب‌هایی خواهیم داشت که بدون همدلی و همگرایی نمی‌توان این مسیر را طی کرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: کسانی از بیرون به صورت نامشروع و ناحق از این سیستم منتفع می‌شدند که قطعاً مقاومت‌ها و شیطنت‌هایی در این مسیر صورت خواهد گرفت که امید داریم به لطف خدا و با همدلی میان دستگاه‌های مختلف شهر بتوانیم به راحتی این غده چرکین را برچیده و سفره فساد را نیز در شهرداری جمع کنیم.

وی با تأکید بر اینکه یکی از پرکارترین دستگاه‌های اداری از لحاظ میانگین ساعت خدمت شهرداری است، تصریح کرد: نزدیک به صددرصد کارکنان شهرداری پاکدست و خدوم هستند و درصد بسیار کمی باعث شده‌اند حیثیت سیستم زیرسؤال برود که علت آن تحریک دلال‌های بیرونی است؛ امید داریم با کمک دستگاه قضا این لکه را از دامن شهرداری پاک کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: علی قاسم زاده شهردار اصفهان انقلاب اداری مدیریت شهری اصفهان قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم