Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه الاقتصادیه عربستان به بررسی ارزش مالی تیم‌های صعود کننده در لیگ قهرمانان آسیا و در منطقه غرب این قاره پرداخته است.

بر اساس اعلام این روزنامه و با استناد به سایت «ترانسفر مارکت» ارزش هشت تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مجموع ۱۹۴ میلیون یورو برآورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم الهلال عربستان با ارزش مالی ۶۰.۴۳ میلیون یورو در صدر قرار دارد. الریان قطر که شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی را در اختیار دارد و تیم الدحیل به ترتیب با ۳۳.۳۳ و ۲۵.۹۵ میلیون یورو در رده دوم و سوم هستند.

الشباب عربستان با ۲۵.۵ میلیون یورو چهارم است و شباب الاهلی امارات با حضور مهدی قایدی و احمد نورالهی دو بازیکن ایرانی و با ارزش ۱۷.۳۳ در رده پنجم قرار دارد.

الفیصلی دیگر نماینده عربستان هم با ۱۵.۰۸ میلیون یورو در رده ششم جای دارد. فولاد خوزستان، تنها نماینده ایران که راهی مرحله یک هشتم نهایی شده است، با تفاوت معناداری نسبت به تیم‌های دیگر و با ۸.۹۵ میلیون یورو هفتم است و تنها تیم نسف قارشی ازبکستان با ۷.۸۵ میلیون یورو را پایین‌تر از خود می بیند.

هدایت تیم فولاد بر عهده جواد نکونام است و این تیم موفق شد با شایستگی به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله یک هشتم نهایی بشود.

کد خبر 5479971 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان الهلال عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال شباب الاهلی جواد نکونام فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال آلومینیوم اراک کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم

دیدیه دروگبا (2) و فرانک لمپارد برای چلسی در این مسابقه گلزنی کردند و دو گل لیورپول نیز توسط فرناندو تورس و رایان بابل به ثمر رسید.

دانلود (46.8MB)

دیگر خبرها

  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!