Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@13:26:59 GMT

۶ فوتبالیست کرمانشاهی به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۰۰۴۲

۶ فوتبالیست کرمانشاهی به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام شدند

عزت الله پرنیان رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از حضور ۶ فوتبالیست کرمانشاهی در رقابت‌های جهانی  خبر داد و گفت:جام جهانی فوتبال هفت نفره ۱۳ اردیبهشت در اسپانیا آغاز می‌شود و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مسلم خزایی، احسان معصوم زاده، مهدی بخشی، شهاب رحیمی، نویدجهانگرد و شمس‌الدین شهبازی در قالب تیم ملی فوتبال ۷ نفره جانبازان و معلولان در مسابقه‌های جهانی اسپانیا حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: در این مسابقات ایران با تیم‌های آمریکا و استرالیا در مرحله مقدماتی هم‌گروه است که در اولین بازی ۱۳ اردیبهشت با تیم آمریکا  است و ۱۵ اردیبهشت با استرالیا دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس پرنیان رقابت های جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان

تمرین فوتبالیست‌های مس پیش از دیدار با گلگهر سیرجان با حضور رییس هیئت مدیره باشگاه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، عصر روز دوشنبه دهم اردیبهشت، فوتبالیست‌های مس زیرنظر محرم نویدکیا سرمربی در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به تمرین پرداختند.

در تمرینات مس رفسنجان پیش از دیدار با گل گهر سیرجان، اصغر صالحی، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس و حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۴۵ در خانه میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

کد خبر 749248

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان