Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: قدرت‌های اصلی در بازی‌های المپیک و جهان در قاره آسیا حاضر هستند و کار را برای مدال‌آوری تیراندازی با کمان ایران سخت‌تر می‌کنند.

بهزاد پاکزاد در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری اردوهای مختلف تیم‌های ملی تیراندازی با کمان در مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی که شعبانی‌بهار در خصوص ایجاد زیرساخت‌های ایده‌آل و مناسب برای تیم‌های ملی داشت، یک پروژه بسیار مهم و حیاتی برای تیراندازی با کمان از قبیل خوابگاه کمانداران و ساختمان اداری فدراسیون به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام پس از سال‌ها با افتتاح این ساختمان‌ها، تیم ملی هم صاحب خانه شد.

وی افزود: به طور حتم شرایط تمرینی ملی‌پوشان نسبت به سال‌های گذشته بهتر خواهد شد. در سال‌های قبل وقتی سعی داشتیم اردوی تیم ملی را برگزار کنیم با مشکل خوابگاه مواجه بودیم. هم اکنون با مدیریت خوبی که در اردو‌های تیم ملی صورت می‌گیرد، تمام تیم‌های ملی رده‌های سنی می‌توانند در اردو حضور داشته باشند. وجود این سخت‌افزار و امکانات هم از نظر فنی به کمانداران کمک شایانی خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان با اشاره اینکه هم اکنون تیم‌های ریکرو، کامپوند، پاراتیروکمان و دانشجویان همزمان در اردوی آمادگی حضور دارند، تاکید کرد: تیم ملی ریکرو ۱۴ اردیبهشت ماه برای شرکت در کاپ آسیا به سلیمانیه عراق خواهد رفت. تیم دانشجویان نیز برای مسابقات چین آماده می‌شود. از ۱۵ اردیبهشت هم تیم پاراتیروکمان به اردو خواهند آمد. تیم کامپوند نیز اواخر اردیبهشت ماه برای حضور رقابت‌های کاپ جهانی به کره‌جنوبی اعزام می‌شود.

پاکزاد با اشاره به اینکه هدف‌مان کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو خواهد بود، اذعان کرد: در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا فقط در بخش میکس کامپوند توانستیم به مدال برنز دست پیدا کنیم. در بخش کامپوند دید و نگاه‌مان مدال‌آوری است. تمام تلاشم‌مان این است تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال خوش‌رنگ‌تری نسبت به ۴ سال قبل به دست بیاوریم. در قسمت ریکرو هم برای ارتقای جایگاه تلاش داریم. باید به این موضوع هم توجه داشت که قدرت‌های اصلی در بازی‌های المپیک و جهان در قاره آسیا حاضر هستند و کار را برای مدال‌آوری تیراندازی با کمان ایران سخت‌تر می‌کنند.

سرمربی تیم ملی ریکرو در خصوص تعویق انتخابات این فدراسیون، خاطرنشان کرد: مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان قرار است چهارم خرداد ماه برگزار شود. از سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درخواست دارم تا کمک کنند انتخابات فدراسیون در موعد مقرر برگزار شود. هر فدراسیونی که از لحاظ مدیریتی بلاتکلیف باشد ضربه جبران ناپذیری به بدنه آن ورزش وارد می‌شود. تعیین تکلیف ریاست فدراسیون، باعث کمک به کادرفنی تیم ملی می‌شود تا به بهترین شکل برای هدف‌مان در بازی‌های آسیایی تلاش کنیم و به دنبال کسب مدال باشیم.

بیشتر بخوانید: تعویق انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیروکمان تیراندازی با کمان بهزاد پاکزاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیروکمان تیراندازی با کمان بهزاد پاکزاد بازی های آسیایی تیراندازی با کمان مدال آوری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری همایش‌های سراسری همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون به مناسبت دهه مبارک کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های همگانی در نظر دارد با همکاری معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در دهه کرامت مقارن با میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه(س) همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را با مشارکت هیئت‌های ورزش‌های همگانی استان‌ها در سراسر کشور برگزار کند.

 وی افزود: نقش کانونی در برگزاری این همایش بر عهده خانواده‌ها به ویژه دختران گذاشته شده که با مشارکت در فعالیت بدنی و استمرار در آن، فقر حرکتی بانوان و دختران را به حداقل برسانند و پیش بینی می‌شود مشارکت دختران ایران در همایش‌های پیش‌رو میلیونی باشد. این همایش‌های پیاده‌روی با شعارهای《دختر قوی، زن قوی و ایران قوی》در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 خلیلی خاطرنشان کرد: همایش‌های پیاده‌روی به مناسبت دهه کرامت از روز ۲۱ اردیبهشت ماه از شهر مقدس قم آغاز خواهد شد و در ادامه در سراسر مراکز استانی و شهرستان‌های تابعه تا ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت. همچنین قرار است این همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی از ۹ استان با پخش زنده تلویزیونی همراه باشد که این میزان پوشش تصویری از همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در یک روز از شبکه‌های تلویزیونی سراسری و استانی سیما در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در پایان اظهار کرد: به منظور آشنایی مردم با دیگر ورزش‌های همگانی ایستگاه‌های ورزشی متنوعی در طی مسیر در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌ها با کلیات ورزشهای همگانی آشنا و به صورت عملی تجربه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی