Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@21:22:35 GMT

معرفی پلیر MX Player و Vidmate و  بازی Minecraft

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۰۳۵۸

معرفی پلیر MX Player و Vidmate و  بازی Minecraft

ام ایکس پلیر یک پخش کننده ایده آل و قوی می باشد که قابلیت پخش انواع فایلهای ویدویی را دارد.

پلیر محبوب MX Player Apk

پشتیبانی از انواع فرمت‌های زیرنویس و همچنین پشتیبانی کامل از زبان فارسی از برتری‌های MX Player Pro Apk می‌باشد. ویژگی دیگر این برنامه این برنامه امکان این را می‌دهد که فیلم را متوقف کرده و بعد با مراجعه به ام ایکس پلیر از ادامه به تماشا آن فیلم بپردازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه توسط یک تیم هندی توسعه و پشتیبانی داده می‌شود و طی هر آپدیت و ارائه نسخه جدید امکانات جدیدی را به این پلیر اضافه می‌کنند. ۲۸۰ میلیون کاربر فعال این برنامه دلیل دیگری بر برتری و کاربردی بودن این برنامه نام برد.

دانلود از اینستاگرام با Vidmate

امروزه بسیاری از شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یوتیوب اجازه دانلود برنامه‌هایی مانند ویدئو و موسیقی را به صورت مستقیم به کاربران خود نمی‌دهند. به عبارتی یوتیوب خود را یک سرویس تماشای ویدئو آنلاین معرفی می‌کند که اجازه دانلود ویدئو را به کاربران خود نمی‌دهد. اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که وقت بسیاری را صرف مرور صفحات اینترنتی در اینستاگرام و یوتیوب می‌کنید، Vidmate Apk را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اپلیکیشن کاربردی و قدرتمند امکان دانلود مستقیم ویدئو و موسیقی با کیفیت‌های مختلف را به کاربران خود می‌دهد. همچنین با سرعت بالایی به دانلود فایل‌های مربوطه می‌پردازد که همین امر باعث صرفه‌جویی در وقت کاربران می‌شود.

جهت دانلود ویدئو فقط کافی است تا بر روی لینک ویدئو مورد نظر در نوار جستجو کلیک کنید. بعد از ورود به صفحه، گزینه‌هایی مانند دانلود و به اشتراک گذاری ویدئو نمایش داده می‌شود. چنانچه گزینه دانلود را انتخاب کردید می‌توانید فایل خروجی را با کیفیت مختلف انتخاب کنید. همچنین می‌توانید نام فایل را در هنگام ذخیره سازی تغییر دهید. موارد دانلود شده در قسمت my files ذخیره می‌شوند که می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. آیکون سه نقطه در کنار نام فایل مواردی مانند اشتراک گذاری، حذف، پخش موسیقی و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در قسمت تنظیمات نیز می‌توانید مواردی مانند زبان برنامه، حداکثر تعداد دانلود، ادامه خودکار دانلودها، دانلود با زیرنویس و غیره را مشاهده کنید.

دنیای ماینرکافت در Minecraft

Minecraft Mod Apk یکی از مهیج‌ترین و پر طرفدارترین بازی‌های فکری در چند سال اخیر به شمار می‌آید که کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است. روند بازی بدین صورت است که در ابتدای کار ابزارها و امکاناتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بوسیله آنها قلمرو خود را بسازند. این قلمرو فراتر از یک خانه و محل زندگی است و در اصل یک جهان جدید است که امکانات بسیار زیادی دارد و بازی در آنجا انجام می‌گیرد. شما می‌توانید به صورتی خلاقانه و با استفاده از بلوک‌های که در اختیارتان قرار می‌گیرد محل زندگی خود را بسازید. این ساخت و ساز زمان زیادی را در بازی می‌گیرد و کاربران را حسابی مشغول خود می‌کند. بازی در مکان‌های مختلف از جمله جنگل، صحرا، کوهستان و غیره انجام می‌شود که گویی شما در دنیای واقعی قدم گذاشته اید و وجود حیوانات مختلف و طبیعت محیط اطراف نیز بر واقعی بودن آن می‌افزاید. کشف دنیای ناشناخته که خود ساخته اید و سفر به قسمت‌های مختلف برای انجام مأموریت‌های متنوع یکی از جذاب ترین و مهیج‌ترین بخش‌های این بازی است.

اساس این بازی بر ساخت و ساز، کاوش و زنده ماندن استوار است تا به نحوی جذاب و مهیج مورد علاقه بازیکنان آن قرار گیرد. در این بازی محدودیت کمی برای کاربران وجود دارد زیرا بازی به شکل خطی انجام نمی‌گردد و به عبارتی با یک جهان باز تعامل دارید که می‌توانید در دنیای نا محدود به هر کجا که خواستید بروید. ماینکرافت ترکیبی از چندین سبک بازی بدون هیچ گونه محدودیتی در کاوش و ساخت و ساز است. این بازی غیر خشونت آمیز و مناسب کودکان نیز هست که کار گروهی را در آنها تقویت می‌کند و آنها را با مهارت‌های برنامه نویسی، مدیریت پروژه و غیره آشنا می‌سازد تا به نحوی قدرت خلاقیت و تفکر آنها را تقویت کند. نسخه اندروید این بازی محبوب را می‌توانید از گوگل پلی خریداری کنید.

کد خبر 572132

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویدیو پلیر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم

در آخرین دیدار هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، تیم بارسلونا میزبان والنسیا بود که با درخشش لواندوفسکی با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

در این بازی ابتدا فرمین لوپز در دقیقه ۲۲ بارسا را پیش انداخت، اما در ادامه خفاش‌ها دو گل زدند و تا در نیمه نخست پیروز به رختکن بروند. البته در ثانیه‌های پایانی وقت‌های تلف شده نیمه نخست، دروازه بان والنسیا خارج از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد و از زمین بازی اخراج شد تا این تیم در نیمه دوم ۱۰ نفره بازی کند. نیمه‌ای که لواندوفسکی در آن درخشید و هت تریک کرد تا بارسلونا چهار بر دو پیروز این مسابقه شود.

شاگردان ژاوی با این پیروزی ۷۳ امتیازی شد و دوباره رتبه دوم را از خیرونا پس گرفت. والنسیا هم با ۴۷ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم