Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@14:17:40 GMT

آمادگی «هزار و 152 پایگاه» جهت دریافت فطریه مردم استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۰۳۹۵

آمادگی «هزار و 152 پایگاه» جهت دریافت فطریه مردم استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرزاد فرهادی با اعلام این خبر بیان کرد: ماه مبارک رمضان رو به پایان است و خداوند سبحان چنین مقدر کرده که پایان این میهمانی با جشن بندگی درعید سعید فطر کام مومنان را شیرین کند.

وی ادامه داد: یکی از واجبات دینی در روز عید فطر پرداخت فطریه است و کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان دبیرخانه شورای زکات استان قزوین وظیفه دریافت فطریه و کفارات هم استانی های عزیز را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این نهاد فعالیت های امدادی خود به نیازمندان را با قوت ادامه می دهد و در روز عید سعید فطر برای سهولت مردم عزیز در پرداخت فطریه، روش های مختلفی تدارک دیده شده است.

وی افزود: در روز عید سعید فطر هزار و 221 صندوق با مهر دبیر خانه شورای زکات استان قزوین در هزار و 152 پایگاه آماده دریافت فطریه هم استانی های عزیز است تا با پرداخت زکات فطریه یک ماه بندگی در ماه میهمانی خدا را با بخشندگی جشن بگیرند.

فرهادی عنوان کرد: از مجموع هزار و 152 پایگاه، 634 پایگاه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، 134 پایگاه توسط مراکز نیکوکاری و 384 پایگاه توسط سایر موسسات دارای مجوز برپا شده است، البته همه این پایگاه برای روز عید فطر است و پس از آن تنها دفاتر کمیته امداد مجاز به دریافت فطریه هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این پایگاه ها علاوه بر صندوق های دریافت فطریه، دستگاه های کارتخوان هم تدارک دیده شده است ، ضمن اینکه مردم عزیز می توانند از طریق کارت به کارت هم فطریه خود را پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: شماره کارت 8199 -5005-9979-6037 برای دریافت فطریه عام و شماره کارت 6465-5006-9979-6037 برای دریافت فطریه سادات در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: همچنین شماره کارت 4733-5007-9979-6037 برای دریافت کفاره غیرعمد و شماره کارت 3007-5008-9979-6037 برای دریافت کفاره عمد در نظر گرفته است که این تفکیک با توجه به دستور شرعی برای نوع مصرف آن است.

فرهادی تصریح کرد: کد مهربانی #028*8877* برای پرداخت زکات از طریق انواع گوشی های تلفن همراه کارسازی شده است و بدون اینترنت از طریق این کد می توانید زکات فطریه خود را بپردازید.

وی یادآور شد: فطریه جمع آوری شده در هر منطقه تنها برای نیازمندان و محرومان همان منطقه هزینه می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین ماه رمضان فطریه عید فطر دریافت فطریه کمیته امداد استان قزوین برای دریافت شماره کارت روز عید عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی