Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@23:30:15 GMT

◄ تعطیلی مراکز معاینه فنی در روز عید فطر

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۰۴۸۴

◄ تعطیلی مراکز معاینه فنی در روز عید فطر

تین نیوز

ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در اطلاعیه ای در مورد فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو شهر تهران در ایام تعطیلات عید سعید فطر اعلام کرد: به اطلاع شهروندان گرامی می رساند مراکز معاینه فنی خودرو شهر تهران در روز نخست عید سعید فطر تعطیل و در روز دوم کلیه مراکز به استثناء مراکز ابوذر-ایران خودرو-چیتگر از ساعت 7:30 لغایت 14:30 فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز، همچنین شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس و آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

ضمنا از اول خرداد ماه سالجاری پرداخت هزینه‌های مربوط به معاینه فنی در کلیه مراکز معاینه فنی خودرو شهر تهران تنها از طریق کارت خوان امکان پذیر بوده و وجه نقد پذیرفته نخواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خودرو تعطیلات معاینه فنی شهر تهران تین آخرین ستاد معاینه فنی خودروهای تهران مراکز معاینه فنی معاینه فنی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری معلم نمونه استان تهران برای دانش‌آموزی که نارسایی کلیه داشت 

حسین قربانی٬‌ معلم نمونه استان تهران به بهانه فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام معلم با حضور در یک برنامه تلویزیونی در تعریف مفهوم معلمی از زبان یک معلم نمونه گفت: معلمی یعنی زندگی با دانش آموزان، یعنی صبر و گذشت.

او درباره کتاب شوق پرواز از نسل خمین تا نسل حاج قاسم به نویسندگی خودش که معلم نمونه استان تهران نیز است؛ گفت: دانش آموزانی دارم که در حال حاضر مدافع حرم هستند.

او درباره فداکاری  خود برای دانش آموزی که نارسایی کلیه داشت نیز این گونه توضیح داد: هدیه من یک کلیه به دانش آموزم بود که در حال حاضر به خوبی زندگی می‌کند.

مشروح این گفت و گو را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • فداکاری معلم نمونه استان تهران برای دانش‌آموزی که نارسایی کلیه داشت 
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی