Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:56:37 GMT

حمله مأموران رگولاتور هند به فروشندگان آمازون و فلیپ کارت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۰۴۹۵

حمله مأموران رگولاتور هند به فروشندگان آمازون و فلیپ کارت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، خرده فروشان هندی که از حامیان اصلی نارندا مودی نخست وزیر هند به حساب می آیند، از مدت ها قبل ادعا می کنند پلتفرم های آمازون و فلیپ کارت با استفاده از قیمت گذاری های تهاجمی فقط به سود چند فروشنده بزرگ عمل می کنند. این درحالی است که شرکت های مذکور مدعی هستند از تمام قوانین هند پیروی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کلاد تیل»(Claudtail) و « آپاریو»(Appario) دو فروشنده آمازون هستند که هدف حمله رگولاتور آنتی تراست قرار گرفته اند. البته جزئیاتی در این باره فاش نشده است.

به گفته دو منبع آگاه دیگر برخی فروشندگان فلیپ کارت ( پلتفرم شرکت وال مارت در هند) نیز با حمله افسران کمیسیون رقابت هند(CCI) روبرو شده اند اما در این خصوص نیز جزئیات دقیقی وجود ندارد.

یکی از افسران سابق این رگولاتور می گوید: چنین اقدامی تحولی مهم به حساب می آید زیرا CCI در پرونده های غیر کارتل عملیات جستجو انجام نمی دهد. حملات برای کشف فعالیت های پیچیده اقتصادی حوزه جدیدی برای این رگولاتور به حساب می آید.

آمازون که به طور غیر مستقیم در هر دو فروشگاه ذکر شده سهام دار است، نیز نسبت به این اخبار واکنشی نشان نداده است.

تحقیقات خبرگزاری رویترز در اسناد داخلی آمازون در سال گذشته نشان داد این شرکت به مدت سال ها رفتاری ترجیحی نسبت به برخی فروشندگان این پلتفرم از جمله کلاد تیل داشته و به آنها اجازه می داد قوانین هند را دور بزنند.

کد خبر 5479978

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری هندوستان انتی تراست رگولاتوری آمازون قیمت خرده فروشی حاکمیت سایبری نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اینترنت شرکت دانش بنیان تراشه حمله روسیه به اوکراین گوگل فناوری فضایی ایستگاه فضایی بین المللی تحقیقات علمی ساختمان سازی صنعت خودروسازی هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746323

دیگر خبرها

  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان