Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، با توجه به نزدیک شدن پایان اردیبهشت ماه بار دیگر از مالکان تاکسی‌های ایمن سیر بانوان خواست هرچه سریعتر برای حل مشکل مالکیت خودروهایشان اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید علی محتشمی پور، معاون فنی و بهره برداری، با بیان این مطلب گفت: با عنایت به لزوم تسریع در تعیین تکلیف نهایی مسائل مرتبط با شرکت ایمن سیر بانوان مقرر شد در فرآیند رسیدگی به مشکلات این بخش خصوصی، پذیرش مدارک و مستندات رانندگان ذی‌نفع صرفا تا پایان اردیبهشت ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از دیگر متقاضیان این فرآیند که تاکنون اقدام موثری انجام نداده اند می‌خواهیم هر چه سریعتر با مراجعه به اداره امور شرکت‌های سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نسبت به ارائه مدارک و مستندات تاکسی خود به منظور تکمیل پرونده و حل مشکل انتقال سند، اقدام کنند.
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران بار دیگر بر پایان اردیبهشت ماه به عنوان آخرین مهلت مراجعه متقاضیان این امر تاکید کرد و گفت: بدیهی است به تقاضا‌های بعد از تاریخ اعلامی در این سازمان ترتیب اثر داده نمی‌شود و پس از اتمام مهلت در نظر گرفته شده، افرادی که اقدامی جهت تشکیل و تکمیل پرونده در قالب این فراخوان انجام نداده باشند، صرفا از طریق مراجع قضایی قادر به پیگیری مطالبات خود خواهند بود.
در پایان گفتنی است با گذشت بیش از یک دهه و انباشت مطالبات معوق رانندگان شرکت ایمن سیر بانوان (که در قالب قرارداد‌های اجاره به شرط تملیک با مدیریت وقت این شرکت خصوصی، پیگیر انتقال سند تاکسی‌های خود بودند)، حل این معضل از طریق مساعدت مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران و مشارکت بخش خصوصی، محقق شده و ذینفعان می‌توانند از فرصت فراهم آمده استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مالکان تاکسی تاکسیرانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.

بهنام پاکزاد در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند