Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. کبری رفیعی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز به جز جنوب و جنوب شرق بارش‌ها در اغلب مناطق کشور تداوم دارد و شدت بارش‌ها برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، همدان، مرکزی، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن اشاره به اینکه فردا بیشترین بارش‌ها در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و شمال سمنان رخ می‌دهد، ادامه داد: روز سه‌شنبه در نوار شمالی و استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان‌وبلوچستان شاهد بارش هستیم که گاهی همراه با وزش باد است. بیشتر بخوانید:  رگبار و رعد‌و‌برق در بیشتر مناطق کشور/هشدار سطح نارنجی در خصوص شدت بارش‌ها این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در دامنه‌های جنوبی البرز نیز انتظار بارش پراکنده را داریم، افزود: طی امروز و فردا وزش باد در جنوب و جنوب شرق کشور شدید می‌شود که گاهی با گرد و خاک را به همراه است و طی این روز‌ها با ورود توده گرد و خاک از کشور عراق مناطق غرب و جنوب غرب ایران با کاهش کیفیت هوا مواجه هستند.

رفیعی اظهار کرد: آب‌های جنوب کشور، تنگه هرمز، دریای عمان و شرق خلیج فارس از امروز تا روز سه‌شنبه مواج و متلاطم هستند و از ظهر روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه هم همین شرایط برای دریای خزر پیش‌بینی می‌شود و ارتفاع امواج در مناطق جنوبی حدود دو متر و در دریای خزر به یک و نیم متر می‌رسد و از این رو فعالان دریایی باید توجه لازم در این خصوص را داشته باشند.

وی در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز نیمه ابری است و پایتخت گاهی وزش باد شدید را تجربه می‌کند و احتمال رگبار و رعد و برق نیز در این شهر وجود دارد. حداکثر دمای تهران ۲۶ درجه و حداقل دمای آن به ۱۵ درجه می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواشناسی کشور هواشناسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی کشور هواشناسی بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان و یزد و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش پیش‌بینی می‌شود.

جمعه به جز سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و بوشهر، این وضعیت را خواهیم داشت.

شنبه در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، شمال شرق و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش پیش‌بینی می‌شود.

۲ روز آینده در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز نیز بارش رخ خواهد داد و دریا در این نواحی مواج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/
  • هواشناسی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم بارش در ۲۴ استان / از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/ از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان