Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:57:02 GMT

کلانشهر کرمانشاه دارای بازارهای میوه و تره‌بار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۰۹۲۱

کلانشهر کرمانشاه دارای بازارهای میوه و تره‌بار می‌شود

گروه استان‌ها ــ‌ رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه از احداث هشت بازار میوه و تره‌بار در مناطق هشت‌گانه شهر کرمانشاه خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه،به نقل از روابط عمومی شهرداری، امیر حیدریان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان و براساس دستور شهردار کرمانشاه برای ساماندهی میوه فروش‌های سیار سطح شهر، 16 محل برای استقرار آنها برنامه‌ریزی شد و به مرحله اجرا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نصب بنر با موضوع ماه رمضان و امر به معروف و نهی از منکر از برنامه‌های سازمان در این ماه مبارک بوده است افزود: تعمیر روشنایی و رنگ آمیزی جداول بازار روز آزادی از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط سازمان مشاغل شهرداری بود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه بیان کرد: نصب تابلوهای ترافیکی و ورود ممنوع با أخذ مصوبه شورای ترافیک برای حل معضل ترافیکی بازار روز آزادی، یکی دیگر از اقدامات سازمان بوده است.

استان فارس میوه مازاد تنظیم بازار شب عید در انبارها نداردقیمت میوه‌های نوبرانه در همدان روند کاهشی داردبهبود وضعیت "میادین میوه و تره‌بار" با حذف جولان دلالان در فرایند عرضه


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمانشاه بیان کرد: انعقاد قرارداد نصب دوربین در راستای ارتقاء بازار روز آزادی و تنظیم برنامه‌های هفتگی بازار روز از دیگر برنامه ها بوده است.

حیدریان گفت: برنامه بازارهای روز هفتگی براساس، شنبه شهرک معلم، یکشنبه آریاشهر، دوشنبه شهرک جلالیه و پارک شیرین و میدان ظفر، سه شنبه بلوار صیاد شیرازی، چهارشنبه دولت آباد، پنج شنبه مزار شهدا و جمعه پارک شرقی برقرار است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی در پایان خاطرنشان کرد: بازارهای روز از ساعت 7.30دقیقه صبح تا 22 فعالیت دارند.

انتهای پیام/831/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزی استانداری کرمانشاه کشاورزی استانداری کرمانشاه بازار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول