Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پذیرش استعفای سعید کوشش، مدیر روابط عمومی از سوی محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، ضیاءالدین الله وردی به عنوان سرپرست روابط عمومی این اداره‌کل منصوب شد.

در مراسمی که به همین منظور در سالن شهید کرم وند این اداره کل برگزار شد، از خدمات سعید کوشش، تقدیر شد و ضیاءالدین الله وردی به عنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان معرفی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این جلسه با اشاره به وظیفه خطیر حوزه روابط عمومی گفت:در سال‌های اخیر با تغییر سیستم روابط عمومی سنتی و گسترش روابط عمومی الکترونیک به ویژه نوع فعالیت در فضای مجازی، تغییرات قابل ملاحظه‌ای در کارکرد‌های روابط عمومی و نوع ارتباط گیری، با مخاطبان ایجاد شده است.

او گفت: اگر به اقدامات و فعالیت‌های چند سال اخیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نگاهی اجمالی داشته باشیم، کمتر روز و هفته‌ای را می‌بینیم که، مراسم، برنامه، نشست و هم اندیشی، جشنواره و نمایشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، هنری رسانه‌ای و قرآنی نداشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: انعکاس اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی، نیاز به تخصص و شناخت مولفه‌های ارتباطی دارد و اگر امروز شاهد جایگاه روابط عمومی این اداره کل در سطح استان و کشور هستیم، بی تردید علاوه بر تخصص؛ ایجاد شبکه ارتباطی مناسب با مخاطبان و اهالی رسانه استان بوده است که در مجموعه روابط عمومی اداره کل اتفاق افتاده است.

او با اشاره به مختصات فعالیت‌های روابط عمومی گفت: روابط عمومی جایگاه ویژه‌ای دارد و در حوزه فرهنگ و هنر این جایگاه، ویژه‌تر و انتظارات نیز بالاتر است، کار در این مجموعه مولفه‌هایی دارد که بدون شناخت ان‌ها، نمی‌توان در این بخش گسترده و حساس به فعالیت ادامه داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد، فعالیت‌های حوزه روابط عمومی با قوت و قدرت ادامه داشته باشد و با همدلی، گام‌های موثر و مثبتی برداشته شود.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوحی از خدمات ۸ ساله سعید کوشش به عنوان مدیر رواپط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تقدیر شد و، ضیاءالدین الله وردی به عنوان سرپرست روابط عمومی این اداره کل منصوب گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی روابط عمومی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عمومی اداره کل اداره کل روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند