Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور مشغول به فعالیت و نقش اصلی را در این عرصه بر عهده دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سید صادق حسینی ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و قدردانی از تلاش‌های فعالان این عرصه اظهار داشت: روز کار و کارگر یادآور کوشش و جوشش زنان و مردانی است که با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را نثار وایثار جامعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روز کارگر روز سپاس از مردان مردی  و زنانی شیر زن است که با دستان پینه بسته خود دستاوردهای بزرگی را به میهن عزیز خود اهدا می‌کنند گفت: در شرایطی که توسعه اقتصادی از مهمترین مسائل موجود کشور است، کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور مشغول به فعالیت هستند و نقش اصلی را در این عرصه بر عهده دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: سرمایه انسانی که بخش اعظم آن ‌را کارگران بخش‌های مختلف اقتصاد تشکیل می‌دهد می‌تواند موجبات رشد هر اقتصادی را فراهم کند، در سایه همین ظرفیت‌ها است که تحقق شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و در نهایت اقتصاد پویا، فعال و مقاومتی میسر می‌شود.

وی افزود: بی‌تردید کارگران عزیز در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی با بصیرت و غیرت انقلابی خود حضوری اثرگذار داشته و تقدیم 14 هزار شهید کارگر گواه این ادعا است.

رئیسی: کارگران ستون تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن ایران قوی هستند/ دستور به وزیر کار درباره امنیت شغلیرئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: به دنبال افزایش پرداختی ‌کارگران هستیم

ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان منتقل شود

حسینی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبریک روز معلم عنوان کرد: ارزش والای این قشر بزرگ بر کسی پوشیده نیست، تقدیر از معلم، تقدیر از جایگاه بلند دانش و اندیشه است که محصول آن خردورزی و آموزه‌های اخلاقی است و راه رسیدن به آن از میان دستان معلمان که دلسوز و عاشق هستند می‌گذرد، نتیجه زحمات معلمان پیشرفت جامعه است و به همین خاطر هیچ‌ مقامی بالاتر از مقام معلم نیست.

به گفته وی تفکر و راهبرد دشمن در برهه کنونی تغییر یافته و اعتقادات و باورهای ما را که مبتنی بر ایمان، ایثار، وحدت، بصیرت و ولایت‌فقیه است، نشانه رفته است که باید همه آحاد جامعه از جمله سربازان علم و دانش و تهذیب، فرهنگیان عزیز اجازه ندهند دشمنان اهدافشان نایل شوند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: جهاد تبیین خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای همه معلمان و مسئولان یک فریضه است که بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب قطعیت و فوریت دارد چرا که در گفتمان رهبری وظیفه اصلی آموزش و پرورش تربیت نسل است تا جایی که انتقال ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان مهم‌ترین رسالت معلمان در مدارس است.

وی ابراز داشت: روز معلم فرصتی ارزشمند و مغتنم در گرامیداشت یاد و خاطره 3700 شهید معلم و بیش از 35 هزار شهید دانش‌آموز است، که تلفیق مقدسی از ایمان و ایثار را رقم زدند و با شجاعت و حماسه‌آفرینی خود، برگی زرین از افتخار و تصویری ناب از آموزش توأم با پرورش و بصیرت آفریدند.

حسینی یادآور شد: بر خود وظیفه دانسته که روز معلم را به تمام فرهیختگان و معلمان سراسر کشور به ویژه معلمان زحمت‌کش استان کردستان که با پرورش فرزندان ما پایه‌های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می‌نهند تبریک گفته و توفیقات روزافزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

انتهای پیام/481/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر شنبه در همایش گرامیداشت روز کارگر در رشت اظهار کرد: کارگران چشم و چراغ و بازوی توانمند نظام اسلامی هستند.

فرماندار رشت با اشاره به اهمیت و جایگاه جامعه کارگری در کشور بیان کرد: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند.

عاشوری با بیان اینکه کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند، گفت: پویایی تولید به دست‌های توانمند و زحمت کش کارگران گره خورده است.

وی با اشاره به نقش کارگران در لایه‌های مختلف جامعه افزود: موتور محرکه اقتصاد هر جامعه‌ای را کارگران تشکیل می‌دهند.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

عاشوری حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

«شهیار وهابی» مدیر مجتمع دخانیات گیلان نیز در این مراسم با تبریک هفته کار و کارگر، اظهار کرد: کارگران نقطه عطفی در فعالیت‌های پرشور و توان حداکثری تولیدات در حوزه تولیدات داخلی، مشارکتی، فعالیت‌های اقتصادی، صادراتی و افزایش سطح زیر کشت توتون دارند.

وی تحقق جهش تولید را مستلزم مشارکت تلاش مضاعف تمام کارگران دانست و افزود: جهش تولید با تلاش مضاعف و مشارکت مردمی محقق می‌شود.

کد خبر 6090377

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه