Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کار با بیان اینکه در سازمان بهزیستی به منابع مالی نیاز داریم، گفت: منابع سازمان بهزیستی تقویت شده و خدمات بهتری را در سال جاری ارائه می دهیم؛ زیرا ما برای اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، حداقل به ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال نیاز داریم.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الله عبدالملکی وزیر کار در پاسخ به سوال کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت درباره وجود مشکلات در سازمان بهزیستی، اظهار داشت: یکی از نگرانی ها در وزارت کار، حوزه بهزیستی بوده و علت این است که مخاطبین سازمان بهزستی مظلوم ترین و ضعیف ترین قشر جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتقاد و دغدغه حسین پور در دی ماه ۱۴۰۰ گفت: ما در وزارت کار تازه کار را شروع کرده بودیم و بودجه مربوط به بهزیستی بسته شده بود؛ سازمان بهزیستی یک سازمان هزینه محور است اگر می خواستیم به معلولین و سالمندان خدمتی انجام دهیم به وجود منابع مالی نیاز داشتیم.

وزیر کار ادامه داد: زمانی که آقای حسین پور سوال خود را مطرح کردند، ما هم قبول داریم منابع به قدر کفایت نبود؛ اما امسال سال خوبی است و بابت این موضوع به سازمان بهزیستی باید از نمایندگان تشکر کنم چون یک اقدام انقلابی انجام دادید؛ افزایش ۴۷ درصدی بودجه بهزیستی یک هدیه ای بود به که مجلس به مخاطبین این سازمان  داد.

عبدالملکی بیان داشت: این مصوبه مجلس در بخش تبصره ۱۴ در سال ۱۴۰۰،   ۴۷ درصد افزایش اعتبار داریم در بهزیستی و در مجموع ردیف ها  ۴۶  درصد و از حدود ۱۵ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان به ۲۳ هزارو ۱۸۰ میلیارد تومان رسیده ایم.

وی با بیان اینکه در سازمان بهزیستی به منابع مالی نیاز داریم، گفت: منابع سازمان بهزیستی تقویت شده و خدمات بهتری را در سال جاری ارائه می دهیم؛ زیرا ما برای اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، حداقل به ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال نیاز داریم.

منبع: فارس

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر کار سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی میلیارد تومان نیاز داریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست‌ که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.
وی تصریح کرد در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم‌ نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند