Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده تا بیش از ۸ هزار زائر از اقشار مختلف مردم در اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور حضور داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، بهروز زارع صبح امروز در دیدار با معاون سیاسی استاندار اردبیل اظهار داشت: امسال 100 زائر راهیان نور از استان اردبیل در سالروز عملیات بازی دراز سرپل ذهاب حضور پیدا می‌کنند و برنامه‌ریزی شده تا بیش از 8 هزار زائر از اقشار مختلف مردم در اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طبق تمهیدات به عمل آمده بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس راهیان نور آذربایجان غربی جزو برنامه‌ریزی‌های انجام یافته است و برگزاری جشنواره استانی سرزمین نور یکی از برنامه‌های ما برای اردوهای راهیان نور بوده که به صورت مجازی برگزار شد و سال گذشته 12 اثر ادبی و هنری دریافت شد که از نفرات برگزیده تجلیل کردیم.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خاطر نشان کرد: امسال نیز این جشنواره خردادماه امسال با تجلیل از نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.

زارع ادامه داد: یک هزار و 500 زائر راهیان نور در استان اردبیل در ایام نوروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند و تلاش و جدیت ما بر این است تا این مراسم را به شکل نهادینه و به یک فرهنگ تبدیل کنیم.

راهیان نور امسال در جوار شهدای تازه‌تفحص‌شده چگونه گذشت؟5 هزار نفر از 10 استان به اردوی راهیان نور دریایی جزیره خارگ اعزام شدندنوروز امسال10 هزار مازنی راهیان نوری شدندبیش از 5000 نفر از استان البرز به سفرهای راهیان نور اعزام شدند

در ادامه رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز اظهار کرد: فعالیت‌های گروه‌های جهادی علاوه بر عرصه خدمتگزاری در عرصه سازندگی به دنبال پرورش جوانان با فرهنگ خیرخواهی و کمک به دیگران هستند.

وی بیان کرد: مشارکت گروه‌های جهادی با دستگاه‌های اجرایی به دنبال احداث ساختمان‌ها، آبرسانی و خدمت‌رسانی به مردم هستند تا بروکراسی‌های زائد کاهش و سهولت در دسترسی مردم به خدمات تاثیرگذار شود.

انتهای پیام/142/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، فیروز اسوار کاریکاتوریست اردبیلی چهره معلم و مربی را در چند قطعه از آثار خویش نمایان کرده است که در یکی از آنها معلم با برافروختن شمعی درصدد روشنایی بخشیدن به عالم است و به نوعی عظمت کار معلم و تاثیر نور آگاهی در منور شدن تاریکی مجهولات و رفع جهل و نادانی را نشان می‌دهد.
روشنای علم حتی اگر ابتدا به اندازه جرقه‌ای باشد، در ظلمت نادانی قابل مشاهده است و توان مشتعل کردن سایر برافروختنی‌ها و نورانی ساختن جهانی را دارد و بیراه نیست که معرفت و علم را بهترین داشته و سرمایه و عالم و اندیشمند را بالاترین جایگاه برای بشر متصور شده‌اند.
اسوار در آثار دیگری که به بهانه روز و روزگار معلم خلق کرده، به مشکلات و موانع معمولی زندگی معلمان شریف نیز نقبی زده و نقدی وارد کرده است و در یکی از این کاریکاتورها، معلمی را نشان می‌دهد که با وجود استقبال از دانش‌آموز و دسته گلش به مناسبت روز معلم، دغدغه‌هایی از جنس معاش و معیشت در ذهن دارد، اما دانش‌آموز کم‌خبر از مشکلات معلم، با تبسم و با تمام وجود از مربی خود قدردانی می‌کند.
کاریکاتور دیگری که از اسوار در این روز‌ها در اردبیل به نمایش در آمده است، تصویرگر شغل دوم برخی معلمان عزیز است که اغلب بعد از بازنشستگی به مشاغلی همچون رانندگی تاکسی با سایر شغل‌ها مبادرت می‌ورزند تا کمک حالی برای امرار معاش آنها باشد.
این هنرمند می‌گوید: آثاری در موضوع تنظیف شهری و نقش شهروندان و شهرداری‌ها در آن را به شکل کاریکاتور آفریده است و به زودی برای فرهنگ‌سازی در این رابطه در نمایشگاهی در اردبیل به نمایش گذاشته خواهد شد.
اسوار افزود: متولد ۱۳۵۰ در روستای قره داغلو شهرستان پارس‌آباد هستم و از دانشکده علمی و کاربردی خبر اردبیل در رشته کارشناسی روابط عمومی و امور رسانه فارغ‌التحصیل شده‌ام، شغلم آزاد است و از سال ۷۰ کاریکاتور می‌کشم و درآمدی از این هنر ندارم بلکه به خاطر تعلق خاطر و عشق به این هنر به آن می‌پردازم.
وی بیشتر سوژه‌های اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری کار می‌کند و آثارش در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز اردبیل و نشریات استانی بار‌ها منعکس شده است و پیشتر، آثاری از او با موضوع «اعدام نتانیاهو در آینده‌ای نزدیک» متاثر از جنایات و کشتار وحشیانه اسرائیل در غزه و فلسطین و همچنین کاریکاتوری با مضمون «نتانیاهو در دسترس» که به عملیات وعده صادق و زهر چشم سپاهیان دلاور از رژیم غاصب اشاره داشت، منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند