Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، در پیام تبریک وزارت اطلاعات به مناسبت روز کارگر آمده است:

 لیس للانسان الا ما سعی (سوره مبارکه نجم آیه شریفه ۳۹)

۱۱ اردیبهشت روز کارگر نماد یادآوری و توجه ویژه به خدمات این قشر پرتلاش است، اگر چه در فرهنگ غنی اسلام هر روز، روز کارگر بوده و کار و کوشش در مکتب ما، عین عبادت می‌باشد.
نقش بی‌بدیل کارگران در ایران اسلامی ستودنی است، چرا که این تلاشگران مؤمن و انقلابی علی‌رغم مشکلات و مشقات فراوان، علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی حضوری حماسه آفرین داشته و شاهد این مدعا، تقدیم شهدای والامقامی است که هر یک از آنان چون چراغی فروزان همگان را به ادامه‌ی این مسیر الی‌الله رهنمون می‌سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدیهی است اشتغال، علاوه بر ارتقاء سطح تولید داخلی، موجب افزایش ضریب امنیت پایدار می‌گردد و کارگران عزیز ما در ایجاد امنیت نیز نقش آفرینی می‌نمایند و همواره در خط مقدّم مبارزه با سلطه و عوامل آن، جهادگر و رزمنده بوده و هستند.
فرارسیدن روز پرخیر و برکت کارگر را خدمت تک تک کارگران مؤمن، انقلابی و سخت‌کوش کشور عزیزمان تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند یاری‌گر توانا برای این عزیزان سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند

فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش، معلمان را معمار فرهنگی و توسعه جامعه اسلامی دانست و گفت: معلمان از مؤثرترین ارکان در پیشرفت جامعه محسوب می‌شوند چه بسا معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری صبح امروز در مراسم سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم در سالن نمایش شهدای منطقه جنوب ضمن تبریک روز معلم اظهار کرد: معلمان همواره با تلاش سخت کوشی سعی کردند که آینده کشور را با تربیت نسل انقلاب اسلامی تأمین کنند و مهمترین بخش کشور نیروی انسانی است که این بخش توسط معلمان تبدیل به سرمایه ارزشمند انسانی می‌شوند.

وی، شخصیت شهید مطهری را شخصیتی بی‌بدیل و کم‌نظیر و نظریه‌پرداز انقلاب اسلامی دانست و افزود: درایت و تیزبینی این استاد شهید در تألیفات‌ آن کاملاً مشهود است و کتاب‌های این استاد در دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی تدریس می‌شود.

فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش، در ادامه ضمن یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: روز معلم همواره یادآور خاطره شهیدان است که راه سعادت را به ما آموختند، شهیدان مانند استاد مطهری که فقدان آنان برای کشور قابل جبران نیست.

کلهری، جایگاه و منزلت معلم در جامعه اسلامی را بسیار مهم دانست و گفت: معلمان همواره مورد تکریم و احترام همگان قرار دارند و در این راستا تحقق مطالبات آنها یک ضرورت است.

فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش، معلمان را معمار فرهنگی و توسعه جامعه اسلامی دانست و گفت: معلمان از مؤثرترین ارکان در پیشرفت جامعه محسوب می‌شوند؛ چه بسا معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر