Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی 800 هزار تن گندم از ابتدای سالِ‌جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت 58 هزار تن دانه‌ی روغنی کلزا نیز خریداری شده است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، مرتضی سعادتی‌کیا افزود: خرید تضمینی گندم از 4 فروردین در کشور آغاز شده و تاکنون 800  هزار تن از این محصول در کشور خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با اشاره به اینکه امسال نرخ هر کیلوگرم گندم، 10 هزار و 500 تومان تعیین شده و یک هزار تومان نیز به عنوان جایزه‌ی تحویل این محصول به مراکز خرید به گندم‌کاران پرداخت می‌شود، اظهار کرد: ارزش این مقدار گندم خریداری شده بیش از 90 هزار میلیارد ریال است.
 سعادتی‌کیا با بیان اینکه تاکنون استان‌های مناطق جنوب و گرمسیر کشور شامل استان‌های ایلام، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و بوشهر، وارد عملیات خرید تضمینی گندم سالِ‌زراعی جاری شده‌اند، تصریح کرد: میزان تحویل گندم در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان از رشد خوبی برخوردار بوده است.  
وی با اشاره به رشد 2 برابری خرید تضمینی دانه روغنی کلزا نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته در 7 استان جنوبی کشور، اظهار کرد:، میزان خرید کلزا از ابتدای سالِ‌جاری تاکنون به 58 هزار تن رسیده است.
مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه امسال هر کیلوگرم دانه‌ی روغنی کلزا با قیمت پایه 15 هزار تومان از کشاورزان خریداری می‌شود که البته میزان رطوبت و خلوص این محصول در قیمت خرید تأثیر دارد، خاطرنشان کرد: ارزش کلزای خریداری شده از ابتدای سال تاکنون 8260 میلیارد ریال است.



کدM-ch2531

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گندم خرید کلزا خریداری شده خرید تضمینی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر وارد پیک خرید شده‌ایم و روزانه بیش از ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

جهان نژادیان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران ادامه داد: در سال جاری ۱۰۳ مرکز ویژه خرید گندم آماده است تا مانند سال‌های گذشته تا دانه آخر گندم کشاورزان استان را دریافت کند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی