Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:13:54 GMT

شناسایی ۱۵۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای لرستان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۱۳۳۰

شناسایی ۱۵۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا کرموند در سخنانی گفت: انشعابات غیر مجاز سدی در برابر ارائه خدمات بهینه شرکت آب و فاضلاب به مشترکان هم استانی است، علاوه بر این استفاده کنندگان از انشعابات غیر مجاز حقوق سایر شهروندان را ضایع می‌کنند.

وی گفت: در فروردین ماه سال جاری هزار و ۵۰۰ انشعاب غیر مجاز روستایی پایش و شناسایی شده است که بیشتر آنها مربوط به استفاده از آب شرب در آبیاری باغ و مزارع کشاورزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اضافه کرد: در صورت مشاهده انشعاب غیر مجاز فرد خاطی جریمه شده و به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

کرموند افزود: بسیاری از روستاهای استان نیاز به آبرسانی دارند که برای رسیدن به این هدف نیازمند حمایت و همکاری شورا و دهیاری و اهالی روستاها هستیم، همچنین با وضعیت آبی سال جاری به طور حتم تابستان کم آبی را خواهیم داشت که باید مدیریت مصرف را سرلوحه کار خود قرار داده و با مشاهده شکستگی لوله آب و انشعاب غیر مجاز در سامانه ۱۲۲ گزارش دهند.

کد خبر 5479885

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب لرستان انشعاب آب غیرمجاز روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه مشهد آمار کرونا انشعاب غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان خوسف گفت:  ماموران گشت کلانتري 12 ماژان شهرستان خوسف هنگام انجام ماموريت و گشت زني در محور روستايي اين شهرستان، يک راس بره آهو کوچک را که از مادرش جدا شده و در حاشيه جاده سرگردان بود مشاهده کردند.

 سرهنگ مهدي بهمدي با بیان اینکه  ماموران بلافاصله برای در امان ماندن از شر حيوانات و تلف شدن بره آهو، نسبت به نجات آن اقدام کرده ، افزود: این بره آهو برای نگهداري و رها سازي در دامان طبيعت به کارکنان اداره محيط زيست شهرستان تحويل داده شد. 


وی ضمن تاکيد بر حفظ منابع زيستي و حيات وحش گفت: شهروندان به محض مشاهده اين چنين مواردي، مراتب را به سازمان هاي مرتبط گزارش دهند. 

دیگر خبرها

  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • فیلم/ مشاهده گونه نادر پلنگ سایبان در لرستان
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است
  • فیلم | مشاهده گونه نادر پلنگ سایبان در لرستان
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند