Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@13:52:24 GMT

بهزیستی خوزستان  آماده دریافت زکات فطریه است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۱۴۱۹

بهزیستی خوزستان  آماده دریافت زکات فطریه است

مهران کریمیان ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: جذب مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات مددجویان  نقش بسزایی داشته و برای خدمات‌رسانی بهتر به این عزیزان نیازمند یاری و همراهی کلیه خیرین نوع‌دوست هستیم.

او می‌گوید:  با توجه به فتوای مراجع عظام تقلید، مومنین می‌توانند زکات فطریه خود را به سازمان بهزیستی پرداخت کنند تا بین معلولان و نیازمندان تحت پوشش توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان ادامه داد: جهت سهولت پرداخت شماره حساب  ۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹       هدایای خاص نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شماره شبای حساب بانکی ۰۹۱۰۰۰۰۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹IR، شناسه واریز ۳۰۶۰۳۴۵۵۷۷۱۳۱۵۵۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰  و کمک از طریق موبایل باکد دستوری #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵*     برای واریز کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول گفت: کلیه نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، اقشار آسیب پذیر وجامعه هدف بهزیستی در اسرع وقت توزیع خواهد شد.

آقای کریمیان ادامه داد: در روز عید فطر، پایگاه‌های جمع آوری فطریه در محل ادارات و مجتمع‌های دولتی و مراکز غیردولتی بهزیستی در شهر‌های سراسر استان مستقر خواهند بود و روزه داران عزیز می‌توانند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فطریه خود را تحویل همکاران بهزیستی نمایند و رسید دریافت کنند.

سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان گفت: همشهریان اهوازی می‌توانند فطریه ونذورات خودرا به شیرخوارگاه ایتام بهزیستی خوزستان واقع دراهواز، سپیدار، بلوار فنی وحرفه‌ای، جنب تامین اجتماعی تحویل نمایند و رسید دریافت کنند و شماره تماس‌های ۰۹۱۶۵۲۷۲۰۴۳ و ۰۹۱۶۳۴۵۶۵۴۲ آماده پاسخگویی وراهنمایی همشهریان عزیز هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زکات فطریه بهزیستی خوزستان بهزیستی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • مجوزهای الکترونیک به نفع فعالان اقتصادی واقعی است
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند