Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:30:33 GMT

۳۰۰۰ پاکبان مشهدی مهمان سفره افطار رضوی شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۱۶۰۹

۳۰۰۰ پاکبان مشهدی مهمان سفره افطار رضوی شدند

گروه استان‌ها- در آستانه روز جهانی گرامیداشت کار و کارگر، ۳ هزار پاکبان فعال در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی شهر مشهد مهمان خوان با کرامت افطار حضرت رضا(ع) در صحن امام حسن مجتبی(ع) شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از آستان نیوز، مصطفی فیضی مدیر عالی حرم مطهر رضوی اظهار داشت: در روزهای ماه مبارک رمضان افتخار داشتیم با پذیرایی از اقشار مردم مختلف در سفره‌های افطاری در خدمت این عزیزان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب هم در آستانه گرامیداشت روز کارگر، با حضور تولیت آستان قدس رضوی میزبان 3 هزار پاکبان عزیز شهر مشهد بودیم.  

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان توفیق داشتیم سفره‌های اطعام رضوی را صحن امام حسن مجتبی(ع) و ورودی‌های باب الهادی و باب الکاظم حرم مطهر رضوی برپا کنیم که روزانه حدود 70 هزار نفر از زائران و روزه‌داران مهمان این سفره‌ها شدند.  

توزیع بیش از 25 میلیون اطعام و افطاری ساده در ماه مبارک رمضان گزارش تسنیم از برنامه افطاری شبکه سه| از بازتاب‌های تازه مسلمان شده آمریکایی تا حضور هنرمندان در عید فطرپخت و توزیع 33000 پرس افطاری در اصفهان + فیلم
این مقام مسئول در حرم مطهر رضوی به توزیع بسته‌های افطاری ساده بین صفوف نماز مغرب و عشا در حرم مطهر نیز اشاره و ابراز کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب حدود 50 هزار بسته افطاری ساده در میان صفوف نمازگزاران در حرم مطهر رضوی توزیع شد.

انتهای پیام/281/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در چهارشنبه زیارتی
  • کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی رونمایی و نصب شد
  • رونمایی از کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند