Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@06:26:11 GMT

حضور ابراهیموویچ در کنار رایولا تا لحظه مرگ

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۱۶۳۷

مهاجم سوئدی میلان تا لحظه مرگ در کنار مدیر برنامه های خود بوده است.

زلاتان ابراهیموویچ در لحظه مرگ مینو رایولا در کنارش بوده است.

طرفداری| به گزارش اسکای، در میان تمام موکلان مینو رایولا، مدیر برنامه های فقید دنیای فوتبال، زلاتان ابراهیموویچ رابطه بسیار نزدیکی با این مدیر برنامه داشت. رایولا روز گذشته در بیمارستانی در میلان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به ادعای اسکای، ابراهیموویچ روز گذشته بعد از خبردار شدن از شرایط بحرانی رایولا، به سرعت تمرینات میلان را رها کرده و به سمت بیمارستان رفته است چرا که قصد داشته در آن شرایط بحرانی در کنار مدیر برنامه هایش باشد.

همچنین گفته می شد باشگاه میلان قصد دارد به مهاجم سوئدی خود برای عزاداری زمانی را به این مهاجم مرخصی دهد اما زلاتان با رد این موضوع در دیدار امروز تیمش مقابل فیورنتینا در ترکیب تیمش حاضر خواهد بود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت واکنش ارلینگ هالند به مرگ مینو رایولا طعنه سرمربی الاهلی به قایدی و نوراللهی رقص کارلو آنچلوتی در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا (فیلم) علی دایی در گفتگو با طرفداری: پیشنهاد بدهند هم جای اسکوچیچ را نمی گیرم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد

او می‌گوید: سفیدی دور مو‌های من به خاطر لاسانا دیارا و مدیر برنامه‌اش است. اگر دیارا در یک بازی که از اول فیکس بود عملکرد خوبی داشت، فردایش مدیر برنامه او ترتیب یک جلسه برای افزایش حقوقش را می‌داد و در مقابل اگر هم در یک بازی نیمکت‌نشین می‌شد، فردایش ترتیب یک جلسه برای خروج لاسانا را می‌داد.

منبع: برترین ها 

tags # ژوزه مورینیو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی