Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،استاندار هرمزگان گفت: اصلی ترین برنامه حمایتی استانداری از کارگران، بروزرسانی حقوق معوقه آنان است.

 

مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان شامگاه امروز شنبه در ضیافت افطاری که با حضور بیش از 2هزارنفر از کارگران پاکبان و سبزبان مناطق مختلف شهرداری بندرعباس برگزار شد حضور یافت و در محیطی صمیمانه بر سر سفره ضیافت افطار کارگران نشست و از نزدیک با آنان گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی دوستی در حاشیه این مراسم، ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری و شهردار بندرعباس به‌دلیل برپایی این آیین، با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام (ص)، جایگاه و منزلت کار و کارگر در دین اسلام را مهم توصیف کرد و گفت: اصلی ترین برنامه حمایتی استانداری از کارگران، بروزرسانی حقوق معوقه آنان است.

 

وی افزود: اگرچه با توجه به تورم فعلی، بسته‌های معیشتی کمک مؤثری برای قشر کارگر محسوب نمی شود اما می‌تواند سهم عمده‌ای در کاهش هزینه‌های خانوار داشته باشد و تلاش داریم با توزیع بسته‌های معیشتی، بخشی از این فشارها از دوش قشر کارگر برداشته شود.

 

استاندار هرمزگان همچنین در خصوص تلاش برای بکارگیری نیروهای مستعد و توانمند بومی در مناصب مختلف مدیریتی، گفت: عمده انتصابات در هرمزگان از میان افراد بومی بوده و مانعی برای انتخاب بومیان برای مدیریت دستگاه‌های اجرایی استان نداریم و در حال رایزنی برای استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند استان برای پذیرش مسئولیت در سطوح بالاتر و ملی هستیم.

 

دوستی بیان کرد: چالش کنونی ما برخی انتصاب‌ها در سطح مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره صنایع است که مربوط به یک یا دو وزارتخانه است و با همدلی موجود بین مجموعه دولت در استان و مجمع نمایندگان، از هفته آتی برای افزایش سهم نیروهای بومی در کرسی‌های مدیریتی صنایع با وزرای مربوطه رایزنی لازم صورت خواهد گرفت.

 

وی گفت: در واقع اصلی ترین مسئله ما در بخش دولتی صنایع هستند که امیدوارم از طریق برگزاری جلسات هدفمند، سهم بومیان را در مناصب عالی مدیریتی صنایع ارتقاء دهیم.

 

دکتر احمد مرادی نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس و جمعی از مدیران شهری نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندار شهرداری روز کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس

استاندار هرمزگان در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس با اشاره به اینکه اجرای طرح باکیفیت برای فاضلاب شهر بندرعباس هدفگذاری شده است، گفت: هدف ما اجرای یک طرح با کیفیت است که حداقل بتواند تا ۱۵ سال آینده نیاز شهر بندرعباس را برطرف کند.

مهدی دوستی افزود: این طرح یکی از نیاز‌های دیرینه مردم بندرعباس است که در ابتدای دولت سیزدهم ارزش قرارداد‌های آن حدود ۱۷ میلیارد تومان بود، اما اکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان قرارداد برای تکمیل آن منعقد شده است.

وی گفت: بخش زیادی از این قراداد‌ها پرداخت شده و با پیشرفت مناسبی همراه است.

استاندار هرمزگان افزود: اجرای سه مرحله نخست این طرح به پایان رسید و اجرای سه فاز دوم هم آغاز شده است.

دوستی گفت: یکی از مشکلات اجرای این طرح موضوع ثبت سفارش و مشکلات ارزی است که قرار است در تهران آن را پیگیری کنیم.

وی افزود: چالش دیگر مربوط به گستردگی و پوشش کامل شهر بندرعباس است و این طرح با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان تکمیل می‌شود، اما همه شهر بندرعباس را پوشش نخواهد داد، هرچند که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

استاندار هرمزگان گفت: در جلسه‌ای برای حل مشکل تامین ارز و گسترش و پوشش طرح به تمامی مناطق بندرعباس تصمیم خواهیم گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با هزار نفر از کارگران در هرمزگان
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت