Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@12:52:19 GMT

تشخیص ادکلن اصل ایفوریا زنانه

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۱۹۳۹

تشخیص ادکلن اصل ایفوریا زنانه

برند Calvin Klein که به سبک مینیمالیستی شهرت دارد ، یک نام تجاری جهانی در سبک زندگی و نمونه ای از آرمان های جسورانه ، مترقی و زیبایی شناختی اغوا کننده و اغلب مینیمال می باشد .عطرهای زنانه آن، بسیار شیک و باکلاس و مطابق مد روز وهمچنین با طراوت و کاملاً زنانه هستند.

عطر ایفوریا کلوین کلین زنانه

عطر ایفوریا کلوین کلین زنانه دارای رایحه ای چوبی ، شرقی ،گرم و شیرین  و دارای غلظت ادوپرفیوم که دارای نت هایی از انار ، بنفشه سیاه ، ارکیده سیاه و چوب ماهون می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوفه های ظریف نیلوفر آبی و خرمالو لایه دیگری از عمق و رمز و راز عجیب و غریب را به ایفوریا اضافه می کنند. بطری آن به همان اندازه عطر و بوی عجیب و غریبش ، ابتکاری است که باعث می شود عطر ایفوریا یک زیبایی دوچندانی به میز آرایش شما دهد. اگر در حال خرید هدیه هستید ، این رایحه ای است که می توانید برای خانمی انتخاب کنید که عاشق رایحه های اغوا کننده و سرگرم کننده است. در نت ابتدایی انار ، در نت میانی رایحه ی لوتوس و ارکیده و در نت پایانی این عطر خوشبو ، مشک ، عنبر ، چوب ماهون و گل بنفشه را می توان احساس کرد .

این عطر بی نظیر با رایحه ی گلی - میوه ای و رایحه پایه چوبی ، در میان زنان در هر سنی طرفداران زیادی را به خود جلب می کند. هنگام استفاده از  ایفوریا ، معمولاً متوجه خواهید شد که یک عطر و بوی اولیه قوی و با اعتماد به نفس جای خود را به رایحه ای سبک تر و لطیف تر و کرمی و عجیب و غریب می دهد.

هنگامی که در سال 2005 به بازار عرضه شد ، به سرعت مورد توجه منتقدان قرار گرفت و در چند سال اول محبوبیت خود ،چندین جایزه را به دست آورد .در سال 2006 برنده ی جایزه فی فی شد. امروزه ، ایفوریا بیش از یک دهه پس از معرفی خود ، همچنان مورد علاقه بانوان شیک پوش است. کلمه "ایفوریا" به سعادت یا شادکامی اشاره دارد. تاریخچه این کلمه را می توان در یونانیان جستجو کرد ، که از آن برای توصیف احساس احیا شده سلامتی پس از بیماری استفاده می کنند. به همین ترتیب ، عطر ایفوریا ،یک هیجان احیا کننده و اغواکننده  را به ارمغان می آورد. در طول سال به راحتی ازاین عطر اغواگر می توان استفاده کرد(البته در تابستان با دقت بیشتر) .این محصول دارای دو نوع آمریکایی و اسپانیایی است .این عطراز پخش بو و ماندگاری  بسیار خوبی نیز برخوردار است  .

با توجه به پر طرفدار بودن این عطر و ظاهر و طراحی شیکش ،سودجویانی را بر آن داشته تا به راحتی مشابه تقلبی و بی کیفیت از آن را روانه بازار کنند . با توجه به افزایش این عطر و ادکلن های تقلبی در بازار  باید بسیارمراقب باشید که محصولات خود را از جای مطمعنی تهیه نمایید .

در ادامه به نکاتی می پردازیم تا شما را در انتخاب ادکلن ایفوریای زنانه اصل و با کیفیت یاری رسانیم .

بررسی سلفون ایفوریا کلوین کلین

هر دو نمونه اصلی و تقلبی عطر ایفوریای زنانه دارای سلفون می باشند  و اولین نکته ای که قبل از باز کردن بسته بندی عطر باید توجه کنید نحوه ی سلفون کشیدن عطر است .جنس سلفون در نمونه تقلبی نازک و نامرغوب است و دارای خط و خش های بسیاری می باشد و گاهی هم دچار چین و چروک می شوند و به علت نازک بودن و استاندارد نبودن، به راحتی پاره می گردند در صورتیکه عطرهای اورجینال، به راحتی از سلفون جدا نمی‌شوند‌.

بررسی جعبه عطر ایفوریا کلوین کلین

دومین مطلب توجه به جعبه عطر است که رنگ جعبه معمولا با نمونه اصلی متفاوت است .در بیشتر موارد و نه در همه نمونه های تقلبی وزن عطر متفاوت و کمی پایین تر از نمونه ی اصلیست . در مرحله اول و قبل از باز کردن جعبه عطر باید به دقت به لوگو ،رنگ جعبه ،کیفیت جعبه ،نوشته و بار کد رو و کف جعبه توجه  نمایید .

همان طور که در عکس زیر مشاهده می کنید رنگ جعبه نمونه اصلی از داخل به رنگ سفید می باشد در حالی که رنگ داخلی جعبه برخی نمونه های فیک به رنگ قهوه ای است . در نمونه اصلی شیشه عطر داخل جعبه لق نمی زند و با تکان دادن جعبه حاوی شیشه عطر، صدای لق زدن شنیده نمی شود .اما در بسیاری از عطرهای تقلبی با تکان دادن جعبه با برخورد شیشه عطر به دیواره صدای تکان خوردن شیشه به وضوح شنیده می شود .

بررسی درب عطر ایفوریا اصل

درب عطر ایفوریای اصلی از جنس فلز و به رنگ نقره ای و با آبکاری بسیار با کیفیت و تمیز و بدون هیچ خط و خشی می باشد و نام عطر   (Euphoria Calvin Klein )  در برروی آن به صورت عمودی حک شده است که با جسم تیز نیز نمی توان آن را خراشید .   در مقابل در عطر تقلبی درب از جنس پلاستیک بوده و گاها دارای خط و خش می باشد و به راحتی می توان رنگ نقره ای روی درب نمونه تقلبی را خراش داد .

بررسی شیشه عطر

جنس بدنه شیشه عطر در نمونه اورجینال از جنس شیشه و فلز با آبکاری نقره ای است ولی در نمونه تقلبی جنس بدنه ترکیب شیشه و پلاستیک به رنگ نقره ای و با وزنی کمتر از نمونه اصلی می باشد .

برچسب زیر شیشه که به شکل بیضی است باید بسیار مرتب و تمیز در وسط صفحه فلزی نقره ای زیر شیشه قرار گرفته باشد.با برعکس کردن شیشه عطر فیک از آنجایی که جنس قسمت نقره ای از پلاستیک است نه فلز خط دوخت پلاستیک در زیر آن مشاهده می شود در حالی که در نمونه اصلی به جهت یک تکه بودن فلز زیرین هیچ خطی مشاهده نمی شود و تنها برچسب در وسط قرار گرفته است .

بررسی افشانه و پمپ عطر

افشانه در نمونه اصلی و فیک هر دو از جنس فلز می باشد ولی با برداشتن افشانه مشاهده خواهید کرد که

پمپ عطر در نمونه اصلی از جنس پلاستیک و در نمونه تقلبی از جنس آلومینیوم است .

بررسی و مطابقت دادن بچ کد روی جعبه و شیشه عطر

اخرین نکته تطبیق دادن بچ کد کف جعبه با کد کف بطری عطر می باشد . به این صورت که اگر ادکلن خریداری شده کد نداشت یا کد آن با کد جعبه آن مطابقت نداشت به این معنی است که محصول اورجینال نمی باشد.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم مطالب فوق شما را در خرید ادکلنی اصل و با کیفیت یاری کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد زنان زیبایی سبک زندگی مد نمونه اصلی نمونه تقلبی شیشه عطر نقره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا

دستبند دخترانه یکی از اکسسوری‌های محبوب در بین خانم‌ها است ... - اخبار بازار -

دستبند  دخترانه یکی از اکسسوری‌های محبوب در بین خانم‌ها است و با توجه به تنوع طرح‌ها و مدل‌ها، می‌توانید دستبندی را انتخاب کنید که با سلیقه و استایل شما متناسب باشد. زودیکا یکی از فروشگاه‌هایی است که مدل‌های متنوعی از دستبندهای بدلیجات زنانه را با کیفیت بسیار عالی عرضه می‌کند.

با مراجعه به فروشگاه زودیکا می‌توانید علاوه بر تنوع مدل‌ها و طرح‌های دستبند زنانه، سایر مدل های  گوشواره، گردنبند و انگشتر را ببینید و مدل و طرح مورد نظر خود را بر اساس سلیقه و نیازهایتان انتخاب کنید. می‌توانید انواع دستبند زنانه، از طرح‌های ساده و کلاسیک تا طرح‌های برجسته و مدرن را در فروشگاه زودیکا پیدا کنید. از طرح‌های مورد پسند این نوع اکسسوری‌ها می‌توانیم به انواع دستبندهای اسپرت، زنجیری، مدل‌های النگویی و طرح‌های ساده اشاره کنیم.

دستبند زنانه در طرح های مختلف

دستبندهای زنانه در طرح‌های مختلفی وجود دارند که همین امر، حق انتخاب زیادی برای خریداران به دنبال دارد که در ادامه به برخی از مدل‌های محبوب در این مورد اشاره می‌کنیم.

دستبند النگویی

دستبند النگویی عموماً انعطاف پذیری بالایی دارد. این نوع اکسسوری‌ها با قفل تکمیل می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به تنهایی یا همراه با سایر جواهرات استفاده کرد.

دستبند کاف

دستبندهای کاف معمولا حالت باز داشته و قفل یا گیره‌ای برای بسته شدن ندارند و ظاهری شبیه به دستبند پلیسی داشته و عموما به صورت عریض استفاده می‌شوند.

دستبند تنیسی

این دستبند از رشته‌ای سنگ یکسان تشکیل شده است و با استفاده از یک گیره به دور مچ فرد متصل می‌شود که ظاهری ساده و شیک دارد و برای استایل‌های مختلف مناسب است.

دستبند افسون

دستبند افسون یا چارم یک نوع اکسسوری محبوب بین خانم‌ها است که شامل یک زنجیر بوده و مهره‌های افسون به آن متصل شده‌اند. این مهره‌ها معمولا از جنس مختلفی مانند فلز، سنگ‌های قیمتی، چوب یا سایر مواد تولید می‌شوند. هر مهره می‌تواند نماد یا نقشی خاص مانند نماد عشق، خوشبختی، شانس، موفقیت و غیره باشد.

کسانی که از این دستبندها استفاده می‌کنند، معتقد هستند که همراه داشتن دستبند افسون باعث جذب خوشبختی، محافظت از تله‌ها و تسهیل در رسیدن به موفقیت می‌شود. اعتقاد به قدرت افسون‌ها و نمادها در فرهنگ‌ها و اعتقادات مختلف وجود دارد و برخی افراد این دستبند را به عنوان یک عنصر تزئینی استفاده می‌کنند در حالی که برخی دیگر آنها را به عنوان یک عنصر معنوی و محرک خوشبختی در زندگی خود می‌بینند.

دستبند زنجیری

دستبند زنجیری نوع دیگری از مدل‌ اکسسوری‌های محبوب زنانه است که از زنجیرهای مختلف تشکیل شده است. این زنجیرها معمولا از فلزات گوناگون مانند طلا، نقره، استیل ضد زنگ و بدلیجات این فلزات ساخته می‌شوند. طرح‌ها و طول زنجیره‌ها می‌تواند متنوع باشد و به طور کلی یک ظاهر ساده و شیک دارند که برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند.

این دستبند می‌تواند به تنهایی یا در ترکیب با سایر اکسسوری‌ها استفاده شود. به دلیل ظاهر ساده، می‌توانید آن را با لباس‌ها و استایل‌های مختلفی ترکیب کنید. می‌توانید از دستبند زنجیری در جلسات رسمی، روزمره، مهمانی‌ها و حتی در مواقع خاصی مانند مراسم عروسی استفاده کنید.

علاوه بر زنجیره‌های ساده، دستبند زنجیری می‌تواند شامل تزییناتی مانند سنگ‌های مختلف و رنگی، مهره‌ها، زیورآلات کوچک و طرح‌های دیگر باشد. این تزیینات می‌توانند به دستبند زنجیری جلوه و جذابیت بیشتری ببخشند.

دستبند مهره ای، فیروزه، برنجی، مسی، چرمی، بافتنی، اسم و رشته‌ای: این‌ها نیز انواع دیگری از دستبند زنانه هستند که هر یک زیبایی و کاربرد خاص خود را دارند و ممکن است برای موقعیت‌ها و سلیقه‌های مختلف مناسب باشند.

 

انواع دستبند دخترانه

دستبند‌های اسپرت به عنوان مدل‌های محبوب و مورد استفاده در بین دختران شناخته می‌شوند. این اکسسوری‌ها در بازار موجود بوده و می‌توانند به عنوان جزئی از استایل اسپرت روزمره استفاده شوند. دستبند‌های اسپرت شامل انواعی مانند دستبند‌های سیلیکونی، نخی، رزمی و ورزشی هستند.

دستبند‌های سیلیکونی از جنس سیلیکون ساخته می‌شوند و معمولا دارای طرح‌ها و الگوهای متنوعی هستند. این نوع اکسسوری‌ها مقاوم در برابر آب و عرق هستند و برای فعالیت‌های ورزشی و روزمره مناسب خواهند بود. 

ارائه جدیدترین دستبندهای دخترانه و زنانه در بدلیجات زودیکا

شما می‌توانید از طریق فروشگاه زودیکا، انواع مدل‌های دستبند زیبا و منحصر به فرد را برای خود تهیه کنید. این فروشگاه به عنوان یکی از تولیدکنندگان برجسته، مجموعه‌ای گسترده از دستبند‌ها را ارائه می‌دهد که هر یک به طرز خاصی شیک و زیبا هستند.

دستبند‌های زودیکا در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های متنوعی عرضه می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و اندازه دست خود، مدلی را انتخاب کنید که بهترین تناسب را با استایل و سبک پوشش شما داشته باشد. برای خرید این نوع اکسسوری‌های زیبا از جمله انواع گوشواره ، دستبند، انگشتر و گردنبند حتما از سایت  گالری بدلیجات زودیکا  به نشانی zoodika.com دیدن کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • تشخیص سه سرطان خطرناک فقط با یک نمونه خون + فیلم
  • تولید کیت‌های استخراج DNA و RNA با قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه خارجی
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • به‌زودی تشخیص سه نوع خطرناک سرطان با یک قطره خون ممکن می‌شود
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند