Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@06:25:59 GMT

دکوراسیون داخلی منزل

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۲۰۳۰

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی یکی از مواردی هست که امروز ما به آن نیازمند هستیم... - اخبار بازار -

دکوراسیون داخلی  یکی از مواردی هست که امروز ما به آن نیازمند هستیم.دکوراسیون داخلی می تواند شامل بازسازی ساختمان تا بازسازی ویلا ، چیدمان داخلی و موارد دیگری شود. دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی رابطه مستقیمی دارد.برای داشتن یک دکوراسیون داخلی شما نیازمند این هستید که کل لوکیشن را ابتدا طراحی کنید تا در روند بازسازی و دکوراسیون داخلی به مشکل کمتری رو به رو شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طراحی ویلا هم باید این مهم در نظر گرفته شود اما تفاوت طراحی ویلا با طراحی یک ساختمان مسکونی در این است که شما باید به اقلیم که در آن ویلا قرار است ساخته شود توجه کنیم.

بازسازی‌منزل چیست؟

بازسازی منزل که به آن نوسازی خانه (renovation) هم میگویند، فرآیند بهبود ساختار کهنه، منسوخ شده یا آسیب دیده ساختمان برای تامین نیازهای جدید ساکنان و استفاده کنندگان از بنا است.بازسازی معمولا در ساختمان های تجاری یا مسکونی صورت می گیرد.برای افرادی که فکر میکنند نقل مکان به یک خانه دیگر تجربه ای دردسرساز است، بازسازی خانه های قدیمی گزینه ای مناسب و مقرون بصرفه است.

طراحی ویلا

طراحی ویلا  آرزویی بزرگ و پرهزینه است که علاوه بر استفاده از امکانات رفاهی آن میتوان به چشم یک سرمایه گذاری خوب و پرسودده به آن نگاه کرد.در این مقاله از رامسین میخواهیم صفرتاصد هزینه ساخت ویلارا برایتان بازگو کنیم و شما را با مراحل مختلف ویلاسازی آشنا میکنیم.در ابتدا با گام های اساسی طراحی و ساخت ویلا آشنا می شویم.

 

بازسازی ساختمان

در ابتدا بگوییم که بازسازی و مرمت دو معقوله متفاوت از یکدیگر هستند. به گونه که بازسازی فقط مرتبط به بنا می باشد اما مرمت می تواند موارد متعددی را شامل شود. عموما بعد از گذشت 10 سال از ساخت یک ساختمان نیاز آن به بازسازی اوج خواهد گرفت. این  بازسازی ساختمان  اغلب در قالب ظاهری انجام خواهد شد یعنی قسمت هایی که بیشتر در معرض دید هستند مورد تعمیر قرار خواهند گرفت. تا از رقم خوردن ظاهر نازیبای ساختمان به مرور زمان جلوگیری شود.

کاشی ها، در های ورودی، رنگ دیوار ها، نمای بیرونی ساختمان ها از جمله این موارد به شمار می آیند که بعد از گذشت چند سال نیازمند بازسازی می باشند. بی توجهی به هر یک از این آسیب ها و فرسودگی ها تمام زیبایی ساختمان را از آن می رباید.

بازسازی ساختمان به چه دلایلی صورت می گیرد؟

در قسمت ابتدایی متن بر باز سازی ساختمان به دلیل فرسودگی و آسیب به برخی قسمت ها با هدف زیبا سازی ساختمان اشاره کردیم. اما در برخی مواقع این اهداف، تنها رویکرد ها به جهت باز سازی ساختمان بشمار نمی آیند چرا که در سایر موارد این پروسه با هدف ایجاد تنوع به دلیل خستگی از محیط تکراری و نبودن باب سلیقه شما در این حیطه می باشد.

بازسازی ساختمان با هزینه ای کمتر

طبیعتا این حق شماست که قبل از استارت کار نسبت به میزان هزینه هایی که قرار است به هر قسمت نسبت داده شود اطلاعات کاملی در دست داشته باشید. معماران داخلی ما متقابلا این موضوع را مورد توجه قرار خواهند داد تا هزینه ها با میزان بودجه در دسترستان تناسب یابد. در صورت تفاوت عمده در هزینه  با تغییر متریال می توان بازسازی ساختمان را با هزینه کمتری به پایان رساند اما سطح کیفیت و مرغوبیت همچنان حفظ شود.

بازسازی ساختمان شامل چه قسمت هایی می گردد؟

مرحله ابتدایی زمان نیاز سنجی یا به عبارت دیگر بررسی نیاز ها و خواسته های کارفرما است. بعد از آن حضور کارشناس به میان خواهد آمد. مطمئنا کارشناس با مهارتی که دارد مواردی را مورد توجه قرار خواهد داد که از چشم دور مانده بود. بعد از این هماهنگ سازی وقت آن است که نقشه ها و برنامه ریزی ها به طور کامل برای استارت کار آماده شوند. اگر برای شروع و ادامه فرآیند نیازمند متریال و وسایل خاصی می باشیم، می توانیم از آن در انباری دیگری نگهداری نمایم.

عموما عملیات با با برداشتن لایه گچ اولیه آغاز خواهد شد، اینجاست که باید انشعابات توسط مهندسین تاسیسات و نیز سیم کشی ها توسط مهندس برق چک شود و در صورت نیاز به تعویض؛ نو شوند. بعد از این روند وقت آن است که بازسازی دیوار ها بنا بر خواست و سلیقه ما  شروع شود.

بدون پرداختن بی هر حاشیه ای بگوییم که قرار است برای اجرای پروسه باز سازی ساختمان هزینه های را متقبل شوید و از پس اندازتان؛ بودجه ای به این کار اختصاص دهید. پس طبیعی است اگر انتظار انجام آن به واسطه نیروی کاری ماهر و البته متریالی مرغوب را داشته باشید. اینجاست که بار دیگر کنارتان می ایستیم تا پاسخ اعتمادتان را با رضایت قلبی و دستیابی به نتیجه ای مطلوب بعد از پایان کار بدهیم.

 

دکوراسیون منزل ، بازسازی منزل ، تزئینات داخل ساختمان و کارهای مربوط به آن، چیزیست که شما به خاطر آن وارد این مطلب شده‌اید. در این نوشته میخواهیم موضوعات مهم مرتبط با دکوراسیون منزل و راهنمای بازسازی منزل را بررسی کنیم. هنگامی‌که برای رسیدن به پاسخ سؤالات خود اقدام به جستجو در گوگل می‌کنید با نتایج زیادی در صفحه جستجوی خود مواجه می‌شوید که این نتایج ممکن است کمی گیج‌کننده باشد. برای اینکه سریع‌تر بتوانید به هدف خود از جستجوی کلمه دکوراسیون منزل برسید باید ابتدا مشخص کنید که برای رسیدن به پاسخ کدام سؤال خود اقدام به جستجو در اینترنت کرده‌اید؟ برای اینکه بتوانیم به شما دررسیدن به پاسخ سؤالتان کمک کنیم، سعی کرده‌ایم مطالب مربوط به دکوراسیون منزل و بازسازی منزل قدیمی را به‌صورت دسته‌بندی‌شده در بخش بعدی قرار بدهیم.

شرکت دکوراسیون رامسین ارائه دهنده انواع خدمات اجرایی و ساختمانی برای ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی منزل و اداری و تجاری و تزئینات داخل ساختمان می باشد. برای برخورداری از مشاوره دکوراسیون خانه خود یا سفارش کار تغییر یا بازسازی دکوراسیون خود با کارشناسان رامسین با شماره 02126131192 تماس بگیرید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازسازی ساختمان دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزل بازسازی منزل سازی ساختمان طراحی ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) زورخانه پهلوان رستم

پهلوان رستم با نام اصلی علی‌اکبر قاسمی، که خود از جوانمردان و پهلوانان زمان خودش بوده، در تلاشی چهل‌و پنج ساله به نقاط مختلف ایران سفر کرده است؛ او در سفر خود علاوه بر بازدید از زورخانه‌ها، منزل به منزل به خانه جوانمردان هر شهر و دیار رفته و در خلل همین دیدارها، خاطرات، وسایل، عکس‌ها و اشیای به‌جامانده از هر عیار و پهلوانی را جمع‌آوری کرده است.

پهلوان رستم علاوه بر ایران به هفده کشور جهان نیز سفر کرده و سعی نمودند پهلوانانی که از این مرزوبوم رفته اند را پیدا کرده و صحبتی با آن‌ها نیز داشته باشند، درنهایت از همه‌ی آن‌ها نیز خواسته بود در صورت تمایل وسیله‌ای را به‌عنوان یادگاری به موزه‌ای که قصد تأسیس آن را دارد اهدا کنند. 

ورودی زورخانه درب بسیار کوچکی است که برای وارد شدن باید خم شوید. روی آن با خط زیبایی نوشته شده است: «سر تعظیم فرود آور به هنگام ورود/، چون که جای ادب و رسم جوانمردان است».

موزه آیین‌های پهلوانی به بخش‌های زورخانه، لنگری و مطبخ‌خانه تقسیم شده است؛ اما بخش اصلی اشیا موجود در آن در بخش زورخانه قرار دارد و شامل تصاویر، عکس‌ها و وسایل ورزشی پهلوانان معاصر تا حدود صد سال پیش است. لنگری در مجاورت گود زورخانه، مکانی بوده است که پهلوانان پس از فراغت از ورزش، به آنجا می‌رفتند و دمنوش‌های طبیعی مانند اسطوخودوس و ختمی می‌نوشیدند.

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • تصاویری از بازسازی حرم امیرالمومنین علی (ع) + فیلم
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • (تصاویر) زورخانه پهلوان رستم