Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار شب گذشته تیم‌های پورتیموننزه و آروکا از هفته هفته سی و دوم لیگ پرتغال در حالی با شکست یک بر صفر یاران پیام نیازمند(دروازه‌بان پورتیموننزه) خاتمه یافت که دروازه‌بان ایرانی هفته گذشته و در دیدار برابر پورتو شب تلخی را داشت و ۷ بار دروازه خودش را باز شده دید و در هفته اخیر حرف و حدیث‌های زیادی پشت سر این بازیکن مطرح و به تبانی مهتم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتهام بزرگ تبانی در لیگ پرتغال! | تشکیل پرونده ویژه برای دیداری که طارمی و گلر ایرانی نقش اول آن بودند!

نیازمند در حالی کارش را در این بازی با تنها یک گل خورده پایان داد که بارها با واکنش‌های به موقعش مانع گلزنی مهاجمان حریف شد و با ۵ سیو موفق از سوفااسکور نمره ۷.۵ و از گل‌پوینت نمره ۶.۶ گرفت و از سوی هر دو سایت دومین بازیکن برتر تیمش شد.

پیام‌نیازمند پس از دیدار با پورتو حالا توانست از فرصت بدست آمده برای اثبات توانایی‌هایش استفاده کند و بدین ترتیب احتمال این وجود دارد که با اعتماد سرمربی تیمش در دیدارهای بعدی باز هم او را در ترکیب اصلی ببینیم.

کد خبر 673642 برچسب‌ها پورتو - لیگ پرتغال خبر مهم فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پورتو لیگ پرتغال خبر مهم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم های الوصل و الاتحاد کلبا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قایدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901520

دیگر خبرها

  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال