Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به مناسبت روز کار و کارگر با حضور در محل استقرار کارگران ساختمانی در شهر بیرجند از این قشر زحمتکش تجلیل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در اولین ساعات کاری امروز (۱۱ اردیبهشت) که به عنوان روز کارگر نامگذاری شده است، در جمع کارگران ساختمانی در خیابان بهشتی بیرجند حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش های آنان، روز کار و کارگر را به این قشر زحمتکش تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در جمع کارگران خاطرنشان کرد: کارگران موتور محرک جامعه و رزمندگان جبهه اقتصادی هستند که همه ما مسئولان قدردان زحمات شما هستیم.

وی با بیان اینکه کارگران بازوان پرتوان و پویای جامعه هستند، ادامه داد: قشر زحمتکش کارگر باعث رشد، شکوفایی و پیشرفت جامعه به سوی سعادت و سربلندی می شوند.

سردار مهدوی با تاکید بر اینکه نباید به قشر عزیز کارگری با دید ترحم بلکه باید با دید کرامت نگاه کرد، گفت: همه ما وظیفه داریم که زحمات و تلاش های این قشر زحمتکش قدر بدانیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند حیات یک جامعه مرهون کار و کارگر است، افزود: امروزه بخشی از زحمات موجود در جامعه بر دوش کارگران است و این عزیزان باید بدانند که کسانی که برای کسب روزی حلال تلاش و کوشش می‌کنند اجر آنها از کسانی که در خط مقدم مشغول جهاد هستند، کمتر نیست.

گفتنی است، در این مراسم مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، مدیرکل تامین اجتماعی استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند، مسئول بسیج کارگری استان و رئیس انجمن کارگران ساختمانی خراسان جنوبی حضور داشتند.

همچنین در این بازدید، کارگران مشکلات خود را با مدیران مربوطه درمیان گذاشتند که مدیران ضمن ارائه راهنمایی لازم برای حل برخی مشکلات قول پیگیری تا حصول نتیجه را دادند. در پایان نیز به کلیه کارگران ساختمانی حاضر، بسته معیشتی و شاخه گل اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه انصارالرضا ع کارگران ساختمانی خراسان جنوبی قشر زحمتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند

رئیس انجمن صنفی کارگران و دبیر خانه کارگر شهرستان میاندوآب گفت: دو هزار کارگر ساختمانی میاندوآب در انتظار برخورداری از بیمه اجتماعی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امید اشرف امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در آیین گرامیداشت روز جهانی کارگر اظهار کرد: وزارت کار باید بداند که با فریز دستمزد کارگر نمی‌توان تورم را مهار کرد.

وی افزود: با تعیین دستمزد کارگران توسط مجلس مخالف هستیم چرا که در مجلس قدرت چانه‌زنی برای حق و حقوق کارگر و کارفرما وجود ندارد.

رئیس انجمن صنفی کارگران و دبیر خانه کارگر میاندوآب گفت: ارجاع این طرح به مجلس مغایر با کنوانسیون‌های بین‌المللی است که دولت در سازمان جهانی کار آن را امضا کرده است.

اشرف تصریح کرد: دو هزار کارگر ساختمانی شهرستان میاندوآب در صف انتظار برای تحت پوشش قرار گرفتن خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند.‌

کد خبر 749462

دیگر خبرها

  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ۲۵ هزار کارگر ساختمانی در کردستان بیمه ندارند
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه