Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:15:30 GMT

غربگرایان همواره تلاش کرده‌اند کشور را به جنگ بکشانند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۲۳۴۲

غربگرایان همواره تلاش کرده‌اند کشور را به جنگ بکشانند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامحسین رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور، با بیان اینکه باید مراقب برخی حرکات خودسرانه که موجب سوزاندن ریشه‌های اعتماد می‌شود باشیم، اظهار داشت: دیروز عده‌ای می‌خواستند ما نامه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌ در مجلس امضاء کنیم و گفتند که این نامه با موضوع تقدیر از رهبر معظم انقلاب به دلیل تاکید مجدد ایشان بر انقلابی بودن مجلس تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعدا معلوم شد که موارد دیگری هم در نامه بوده و این قبیل رفتارها باعث سلب اعتماد در بین نمایندگان می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: چنانچه در این نامه تلویحا و یا تصریحا نهادهای امنیتی مورد حمله قرار گرفته باشند، آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ تایید و امضاء نمی‌کنیم.

رضوانی در بخش دیگری از نطق خود به مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب اشاره کرد و گفت: از شخص رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و رئیس هیات مذاکره‌کننده به خاطر اهتمام و پافشاری بر روی منافع ملی تشکر می‌کنیم، اما به دلیل وجود دست‌پرورده‌های قهرمان پوشالی دیپلماسی، نگران هستیم و باید در این خصوص چاره‌جویی شود.

وی تصریح کرد: غرب‌گرایان ثابت کرده‌اند که در بزنگاه‌ها، مسائل سیاسی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به منافع ملی ترجیح می‌دهند و آنها با آنکه ادعا می‌کنند سایه جنگ را از کشور دور کرده‌اند، اما همواره تلاش کرده‌اند در پازل غرب بازی کنند و دنبال آن هستند که کشور به جنگ بکشانند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: این افراد پس از جنگ تحمیلی و حمله عراق به کویت، صدام را‌‌‌‌‌‌‌‌ خالد بن ولید خواندند و خواستار کمک به او شدند، در سال 1380 خواستار کمک به طالبان بودند و سال گذشته طرفدار جنگ علیه طالبان شدند و حالا هم از کمک به اوکراین صحبت می‌کنند.

رضوانی تأکید کرد: به گفته امام راحل (ره) اینها روسیه را‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح می‌کنند که آمریکا را‌‌‌‌‌‌‌‌ فراموش کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: غربگرایان طالبان اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج

به گزارش ورزش سه و به نقل از رسانه اطلاع رسانی وزارت ورزش،  در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همان‌طور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و هم‌چنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و هم‌چنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

هاشمی در این نامه تاکید کرده است: «معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و هم‌چنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همان‌طور که بارها تأکید کرده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

و اما درخواست وزیر: با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و هم‌چنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث این‌چنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

در پایان نامه قید شده: بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج