Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح‌الهی پیش از ظهر امروز در شورای اداری این سازمان که با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد، بیان کرد: آماده انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیاء برای ساخت پل هستیم.

وی ادامه داد: سهم دولت در تامین منابع ۱۰۰ میلیون یورو است که امیدواریم تخصیص سهمیه انجام شود تا نگرانی از ادامه کار پیمانکار برطرف شود، همچنین همزمان با طرف های خارجی نیز برای مشارکت در ساخت پل تفاهمنامه هایی منعقد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت حکمرانی در مناطق آزاد، افزود: هم اکنون ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی استانی و ملی و منطقه آزاد داریم و به رغم تلاش هایی برای رفع دوگانگی در شیلات و اسناد جزیره مشکل داریم که موجبات سوء استفاده هایی می شود و طبق ماده ۶۵ باید حکمرانی در مناطق ازاد تعیین تکلیف شود.

فتح‌الهی تاکید کرد: وضعیت مدیریت در مناطق آزاد باید یک بار برای همیشه در سطح دولت و رییس جمهور حل و فصل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بحث استفاده از فرصت جام جهانی قطر زمان لازم را از دست دادیم و امکانات و زیرساخت های لازم تهیه نشده است اما در همین فرصت کوتاه نیز تلاش داریم با جذب سرمایه‌گذار بیشترین بهره را از جذب گردشگران جام جهانی ببریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص چالش آب اشامیدنی در جزیره، گفت: آب جزیره قشم از دغدغه مردم، علما و بزرگان است و مردم همچنان با مشکل روبه رو هستند و انعقاد قرارداد بی او تی با یک شرکت  داخلی انجام می دهیم ۱۰ هزار متر مکعب اب اشامیدنی در روز قشم و 5 روستای اطراف تامین می شود.

وی ادامه داد:  در سفر وزیر نیرو مذاکرات خرید تضمینی ۳ واحد ۴ هزار متر مکعبی آب انجام شد اما مشکلاتی در استان وجود دارد که امیدواریم با حمایت استاندار به انجام برسد.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: افشار فتح الهی پل خلیج فارس منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، تجلیل از آموزگاران نمونه، برگزاری شب شعر و موسیقی خلیج فارس و نشست علمی چگونگی احیای مکتب فرهنگی هنری خلیج فارس بخشی از ویژه برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس در قشم است.
محمد غفاری افزود: آغاز به کار دانشگاه هنر شعبه قشم و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم و رونمایی از انیمشن دانش آموزان درباره اسطوره‌های خلیج فارس و پخش مستند زندگی‌نامه سدیدالسلطنه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید؛ برافراشتن پرچم ایران در عمق ۱۰ متری آب‌های خلیج فارس
وی گفت: بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، ویژه برنامه‌ای با حضور ۷۰۰ تن از آموزگاران با هدف تجلیل از ۱۱۰ معلم نمونه و آموزگاران بازنشسته برگزار می‌شود.
دهم اردیبهشت در تاریخ رسمی کشورمان به عنوان سالروز حمله جوانمردانه سربازان و سرداران نامدار ایرانی به متجاوزان پرتغالی و آزاد سازی جزایر مهم خلیج فارس از اشغال آنان، به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد