Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین امیریان گفت: ۱۱ گروه فرهنگی در سطح مناطق محروم در حال خدمت هستند که تا کنون اقدامات قابل تقدیری را انجام داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل جهانبین نیوز؛ افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه  ضمن تبریک هفته معلم اظهار کرد: در آستانه شروع هفته معلم هستیم و این ایام را گرامی می داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری شناخته نمی شود مگر اینکه کتاب های ایشان خوانده شود تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که با برنامه ریزی های فرهنگی بتوانیم شخصیت های فرهنگی را بشناسیم.
امیریان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان داشت: ۱۱ گروه فرهنگی در سطح مناطق محروم در حال خدمت هستند که تا کنون اقدامات قابل تقدیری را انجام داده اند.
وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش ارتباط خوبی با مجمع خیرین دارند عنوان کرد: تلاش ما بر این است که در همه شهرستان ها مجمع خیرین را تشکیل دهیم.
امیریان خاطر نشان کرد: همه تلاش ما بر این است که عدالت آموزشی اتفاق افتد و مراکز محروم هم بتوانند از همه امکانات از جمله سالن های ورزشی و زمین های چمن بهره مند شوند.
وی تشریح کرد: تلاش شبانه روزی ما بر این است که برنامه چهار ساله را تدوین کنیم و بتوانیم ریل حرکت را در طول این مدت به حرکت بیاندازیم.
امیریان یادآور شد: در حوزه آموزش و پرورش هرکسی وارد شد باید زحمت بکشد و بتواند نقاط قوت را احصا کرده و به دنبال برداشتن نقاط ضعف باشد. 
وی با اشاره به اینکه بعد از دو سال درگیری با کرونا مدارس بازگشایی شد اظهار کرد: اصحاب رسانه در کنار آموزش و پرورش قرار گرفته و در راستای آگاهی رسانی برای حضور دانش آموزان به مدارس تلاش کند.
امیریان با تاکید بر اینکه بازگشایی امروز مدارس مرهون هدایت رسانه است گفت: کرونا معلمان را به همه جامعه ثابت کرد و مردم درک کردند که یک معلم با این تعداد دانش آموزا چه فراز و فرودهایی را به جلو برد.
وی با بیان اینکه مجازی شدن مدارس مشکلاتی از جمله بی تحرکی، چاقی، استرس و ...  را به دنبال داشت یادآور شد: بازگشایی مدارس باید انجام می شد و این بازگشایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.
امیریان با بیان اینکه مهارت های اجتماعی در حد دو سال دچار مشکل شده است گفت: همه تلاش همکاران ما بر این است که مهارت های جدید را به دانش آموزان آموزش دهند.
وی در پایان به برنامه های هفته معلم اشاره کرد و اظهار داشت: ۶۰ عنوان برنامه پیش بینی شده است که در سطح استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • افزایش تولیدات آبزیان فرآوری چهارمحال وبختیاری به ۳۶ هزار تن
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران