Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@12:15:55 GMT

روز چهارشنبه مدارس تعطیل می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۲۵۸۲

روز چهارشنبه مدارس تعطیل می‌شود؟

روز دوشنبه و سه‌شنبه به مناسبت عید فطر تعطیل است. اما در روز چهارشنبه که بین تعطیلات است ممکن است مدارس تعطیل شود؟

برخی از خانواده‌ها از فرصت تعطیلی دو روزه استفاده کردند و بار سفر بستند. از همین رو احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا نیز محدودیت‌های تردد عید فطر را اعلام کرد.

جلسه هیأت دولت برای تعطیلی مدارس

اما آیا دانش‌آموزان روز چهارشنبه باید در مدارس حاضر باشند؟ صادق ستاری فرد، سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش درباره تعطیلی مدارس ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ گفت: «موضوع تعطیلی ایام هفته جزو اختیارات و صلاحیت‌های هیئت وزیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ستاری فرد گفت که تقاضای تعطیلی مدارس ۱۴ اردیبهشت از طرف آموزش‌وپرورش به هیأت دولت انجام شد.

اما آنطور که سخنگوی وزیر آموزش‌وپرورش گفت قرار است امروز هیأت دولت جلسه داشته باشد. در این جلسه درباره تعطیلی مدارس روز چهارشنبه هم تصمیم‌گیری می‌شود.

محدودیت تردد تعطیلات عید فطر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر گفت: تردد موتورسیکلت از ۱۲ ظهر روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه تا ساعت شش روز شنبه ۱۷ ماه جاری در مسیرهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

احمد شیرانی همچنین گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ یکشنبه و سه‌شنبه دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.

همچنین در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴، از کرج میدان امیر کبیر و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه می‌شود.

شیرانی ادامه داد: عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است. در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴، از کرج میدان امیر کبیر و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس هیأت دولت محدودیت های تردد عید فطر عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت روز چهارشنبه تعطیلی مدارس مرزن آباد عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سبا باشگاه خبرنگاران جوان ید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به تعطیلی روزهای هفته گفت: جزئیات لایحه به این صورت بود که به جز روز جمعه یک روز دیگر نیز باید تعطیل باشد. در کمیسیون اجتماعی مجلس نظرات مختلف بر سر تعطیلی پنجشنبه و یا شنبه وجود داشت. با توجه به اینکه عملا در تهران پنجشنبه‌ها تعطیل است نظر دولت بر تعطیل شدن پنجشنبه‌ها بود و بیشترین ارتباط هم با دنیا از طریق تهران است. همه وزارت خانه‌ها منتظر نظر مجلس هستند، اما دولت هم نظر رسمی خود را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: دولت تا الان ۴۴ ساعت کاری را مبنا قرار داده بود، اما بعد پیشنهاد ساعت کاری دو ساعت و نیم را داد و بعد هم مجلس این ساعت را ۴۰ ساعت اعلام کرد که دولت هم با آن موافق است و حقوق افراد هم تغییری نخواهد کرد. اگر بخش خصوصی بخواهد اقدام خاصی انجام دهد مربوط به وزارت کار است.

حسینی افزود: در دولت دهم بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه تعطیلی ما از همه جا بیشتر است، اما بعد از بررسی دیدیم که چنین موضوعی صحت ندارد و تازه اگر تعطیلی ما در هفته دوروز باشد تازه میتوان گفت که با برخی از کشورها یکی هستیم. حتی ساعات کاری ما نسبت به برخی ازکشورها بیشتر است. مردم علاوه بر کار زندگی خود را نیز دارند مخصوصا ما که تاکید بر ارتباط با خانواده داریم این تعطیلات کمک کننده است. حتی در دوران کرونا که ساعات کاری کم بود گاهی بازدهی بیشتری داشتیم.

کد خبر 847165 برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد