Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@21:31:55 GMT

جابه‌جایی ۳۷ اصله درخت برای احداث پل اندیشه

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۲۶۰۹

جابه‌جایی ۳۷ اصله درخت برای احداث پل اندیشه

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از جابه‌جا کردن ۳۷ اصله درخت با اجرای پروژه پل اندیشه در منطقه ۱۳ خبر داد و گفت: در مسیر توسعه شهری تلاش سازمان برای جلوگیری از قطع درختان و جابه‌جایی آنها است.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سقوط تعدادی از درختان سطح شهر از اسفندماه تا فروردین‌ماه، اظهار کرد: در این مدت برخی از درختان مانند توت در اثر وزش بادهای شدید از ریشه کنده شده و سقوط کردند و برخی درختان چنار و نارون به صورت شکستگی دستک و تنه دچار آسیب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جابه‌جا کردن ۳۷ درخت با اجرای پروژه پل اندیشه در منطقه ۱۳ شهرداری خبر داد و گفت: در مسیر توسعه شهری تلاش سازمان پارک‌ها و فضای سبز برای جلوگیری از قطع درختان و جابه‌جایی آنها است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه در اصفهان از سال ۱۳۸۰ با تنش آبی مواجه هستیم، خاطر نشان کرد: نیاز آبی فضای سبز شهری ۵۷ میلیون متر مکعب است که با کاهش ذخایر آبی در سال‌های اخیر در کلان‌شهر اصفهان این مقدار به کمتر از نصف کاهش یافته است.

وی استفاده از آب‌های غیرمتعارف را از راهکارهای حفظ و نجات فضای سبز اصفهان دانست و گفت: اصفهان بهترین شهر از نظر شبکه‌های آبیاری و استفاده از آب‌های غیر متعارف است.

کد خبر 572221

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان شهر اصفهان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان شهر کلانشهر مدیریت شهری مدیریت شهری اصفهان اندیشه پایانه اندیشه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی