Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا نادری درمورد اظهارات اخیر احمد مددی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی مبنی بر اینکه تماشاگر‌نماهای نساجی در جریان دیدار این تیم با مس کرمان و آلومینیوم سبب آسیب به بخش هایی از این ورزشگاه شده‌اند، اظهار داشت: حتی از تیم آلومینیوم اراک که در این مسابقه بازنده شد، یک تماشاگرنما دیده نشد و صد در صد اتهام بزرگی زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی نساجی کبیر را در جام حذفی به تمام مازندرانی‌ها و هواداران‌مان تبریک بگویم. هواداران ما حماسه آفریدند و بیش از 80 هزار نفر، مسیر 600-700 کیلومتری را طی کرده و رفتند و برگشتند.

وی ادامه داد: پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی، از کوچک و بزرگ، مرد و زن، پیر و جوان همه شاد بودند. کاش با این مصاحبه رئیس مجموعه ورزشی آزادی کام هواداران نساجی تلخ نمی‌شد. کاش از ایرادهای قبل از بازی مثل نحوه بلیت خریدن که تا یک روز قبل از آغاز مسابقه هنوز هوادار مازندرانی نمی‌دانست باید چگونه بلیت بخرد یا حتی مشخص نبود بازی کجا برگزار می‌شود، صحبت می‌کردند. بعد از باز شدن سامانه تا 3-4 ساعت پس از بازی هم هواداران نتوانسته بودند بلیت تهیه کنند.

معاون فرهنگی باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: ما یک رکورد زدیم و بیش از 59 هزار هوادار ما آنلاین مشغول خرید بلیت بودند. اگر ورزشگاه آزادی جا داشت، می توانستیم 100 هزار نفر را پر کنیم. ای کاش مددی از بافت فرسوده، سرویس‌های بهداشتی، آبخوری‌های، سیمان‌های شکسته، چوب‌هایی که برای تبلیغات زده بودند، درون همه آنها میخ بود و سبب زخمی شدن دست هواداران ما در ورزشگاه زیبای آزادی شد می‌گفتند. خودم شاهد هستم مددی همیشه در CIP  و VIP می‌نشیند و نمی‌داند صندلی‌های فرسوده ورزشگاه آزادی به چه شکلی است.

نادری ادامه داد: پس از اتمام بازی توسط هواداران تیم برنده و بازنده حتی یک صندلی هم شکسته نشد. تمام خبرنگاران و صدا و سیما حضور داشتند و اگر اتفاقی می‌افتاد، آن را به تصویر می‌کشیدند. ای کاش مددی مصداق‌وار می‌گفت هواداران چه آسیبی به ورزشگاه زدند. احساس می کنم مددی که تازه به مجموعه آزادی آمده و با کمبود بودجه مواجه است، از این طریق می‌خواهد از باشگاه نساجی رقمی کسب کند. حتی هواداران تیم آلومینیوم که تیم‌شان شکست خورد، هیچ کاری نکرده و فقط تیم خودشان را تشویق کردند. هواداران نساجی هم خوشحال بودند و به چه دلیل باید چنین اتفاقی بیفتد؟

وی در گفت و گو با برنامه آفساید رادیو جوان درمورد اینکه آیا حملات و اهانت‌های سرمربی نساجی و مربی آلومینیوم به هم تمام شد، گفت: در کل بازی دور ورزشگاه بودم و با هواداران صحبت می‌کردم. خبرها را در رسانه ها خواندم و نمی توانم قضاوت کنم چه کسی شروع کرد، چه کسی پایان داد و چه کلماتی رد و بدل شد. ساکت الهامی آدم بسیار وارسته، خوش‌قلب و مهربانی است. همه می‌دانند هیچ چیز در دلش نیست و عاشق فوتبال است. اگر هم چنین اتفاقی افتاده باشد به این دلیل که محمد نوازی و  الهامی دوست هستند، با هم صحبت کرده و این موارد را حل می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا نادری ورزشگاه آزادی ساکت الهامی نساجی آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم