Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی معتقد است فضایی که بر فدراسیون حاکم شده کاملا ناامیدکننده است و با این روند نمی‌توان انتظار داشت تیم ملی در جام‌جهانی نتیجه مناسبی بگیرد

رحمان رضایی مدافع تیم ملی ایران از فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش طرفداری، رحمان رضایی در خصوص حواشی پیش آمده در فدراسیون و نحوه آماده سازی تیم ملی برای حضور پر قدرت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مهر گفت:

متاسفانه شاهد اتفاقات خوبی در فوتبال ایران نیستیم و این عدم ثباتی که در فدراسیون مشاهده می‌کنیم نمی‌تواند حاوی پیام‌های امیدوار کننده‌ای برای حضور تیم ملی در جام جهانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش پیشین گفت:

یادآوری می‌کنم در جام جهانی با کشورهای انگلیس و امریکا هم گروه هستیم که نتیجه بازی مقابل این دو تیم علاوه بر تاثیرات مهم ورزشی قطعاً تاثیرات مهم اجتماعی و حتی سیاسی هم برای کشور ما خواهد داشت. من روزی را می بی نم که تیم ملی در دوحه با انگلیس و امریکا بازی می‌کند و آن زمان مشخص می‌شود که اهمیت این دیدارها برای ما چقدر است. پس اگر آن روز از تیم ملی انتظار داریم، باید امروز مقدمات لازم را فراهم کنیم.

کارشناس فوتبال تاکید کرد:

موفقیت در جام جهانی شانسی و تنها با حرف زدن به دست نمی‌آید. اگر قرار باشد تیم ملی همانطور که در جام جهانی روسیه آبروداری کرد در قطر هم از حیثیت کشور دفاع کند، باید مقدمات آن را از امروز فراهم کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ در ادامه این گفتگو تصریح کرد:

امیدوارم در کنار مسئولان فدراسیون مسئولان کشور هم به فکر تیم ملی و حضور پر قدرت آن در جام جهانی بوده و در کنار فدراسیون قرار گرفته و علاوه بر کمک‌های معنوی که حتماً وجود دارد، به لحاظ مالی و مادی هم به تیم ملی ایران کمک کنند.

رضایی در خصوص ادامه کار با اسکوچیچ گفت:

با اینکه خیلی‌ها اسکوچیچ را گزینه مناسبی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی نمی‌دانند، اما من معتقدم فعلاً بهترین گزینه همین اسکوچیچ است. البته که من او را بهترین مربی دنیا نمی‌دانم، اما با توجه به شرایط موجود و زمان کمی که برای آماده سازی تیم ملی داریم، بهترین گزینه همین آقای اسکوچیچ است. هرچند به عقیده من باید کادر فنی او قدری تقویت شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص این تیم و بازی‌های باقی مانده در لیگ برتر گفت:

با اینکه در تنها ۶ هفته به پایان فصل پرسپولیس ۶ امتیاز از استقلال عقب است، اما شاگردان گل‌محمدی نباید تا آخرین لحظه دست از تلاش بردارند. آنها باید بدون توجه به نتایج و بازی‌های استقلال تنها به فکر جذب ۱۰۰ درصدی امتیازات باقی مانده تا پایان فصل باشند. در این صورت حتی اگر قهرمان هم نشوند، عذاب وجدانی نخواهند داشت.

او افزود:

برنامه بازی‌های پرسپولیس به گونه ایست که ظرفیت جذب امتیازات ۱۰۰ درصدی برای این تیم وجود دارد و تنها کافی است بازیکنان این تیم بتوانند در زمین همه توانایی‌های خودشان را بروز دهند.

رضایی در خصوص ورود این باشگاه به نقل و انتقالات فصل آینده با مذاکره جهت تمدید قرارداد با چند بازیکن گفت:

این سیاست خوبی است که بازیکنان مورد نظر گل محمدی از الان برای تمدید مورد مذاکره قرار بگیرند، اما باشگاه باید مراقب باشد این موضوع باعث بر هم خوردن تمرکز این بازیکنان و همچنین بازیکنان دیگر نشود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت واکنش ارلینگ هالند به مرگ مینو رایولا طعنه سرمربی الاهلی به قایدی و نوراللهی رقص کارلو آنچلوتی در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا (فیلم) علی دایی در گفتگو با طرفداری: پیشنهاد بدهند هم جای اسکوچیچ را نمی گیرم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی رحمان رضایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهداب مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت های لیگ را از دست داده بود با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی درکنار رحمان محمدی راد در کادرفنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شهداب یزد؛بدین ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی ها و قابلیت های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

گفتنی است شهداب فصل گذشته تحت هدایت محمدرضا تندروان به فینال مسابقات لیگ برتر والیبال ایران راه یافت اما در بازی پایانی کار را به فولاد سیرجان واگذار کرد. حالا آن‌ها در فصل آینده با ترکیب رحمان محمدی راد و مهدی مهدوی روی نیمکت خود به دنبال بازگشت به قهرمانی هستند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899385

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال